• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Lejån
    zasata skrev 2008-09-18 10:42:56 följande:
    vad gört hm i butik pratar ni om?
    Rabatterna som kommit med posten, se föregående sida.
  • zasata

varför har inte jag fått från hm? fick rabatt grejer från åhlens, men skall även få en 20% på helt köp då man gick med i barnklubben, när kommer den?

• Lejån
    zasata skrev 2008-09-18 10:59:10 följande:
    varför har inte jag fått från hm? fick rabatt grejer från åhlens, men skall även få en 20% på helt köp då man gick med i barnklubben, när kommer den?
    Undrar jag också, var rätt länge sedan jag anmälde mig till barnklubben och det skulle man få inom en vecka. Lååång vecka...
  • Blindness
    Lejån skrev 2008-09-18 11:00:19 följande:
    Undrar jag också, var rätt länge sedan jag anmälde mig till barnklubben och det skulle man få inom en vecka. Lååång vecka...
    Tre veckor var det väl?
    För att fira att klubben fått tillökning bjuder vi dig som går med i Åhléns Klubb BARN innan den 1 oktober 2008 på 20% rabatt på våra barnprodukter vid ett köptillfälle och 5 000 extra poäng till ditt klubbsaldo. Välkomsterbjudandet skickas hem till dig senast tre veckor efter det att du lagt till Åhléns Klubb BARN eller gjort en klubbansökan.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Lejån
    Blindness skrev 2008-09-18 11:17:33 följande:
    Tre veckor var det väl? För att fira att klubben fått tillökning bjuder vi dig som går med i Åhléns Klubb BARN innan den 1 oktober 2008 på 20% rabatt på våra barnprodukter vid ett köptillfälle och 5 000 extra poäng till ditt klubbsaldo. Välkomsterbjudandet skickas hem till dig senast tre veckor efter det att du lagt till Åhléns Klubb BARN eller gjort en klubbansökan.
    Aha, vart läste jag då inom en vecka... *Hm*
  • Blindness
    Lejån skrev 2008-09-18 11:42:50 följande:
    Aha, vart läste jag då inom en vecka... *Hm*
    Men då kanske den kommer snart ändå ju
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Lejån
    Blindness skrev 2008-09-18 11:46:41 följande:
    Men då kanske den kommer snart ändå ju
    Hoppas kan man ju alltid. Fast då måste man ju shoppa lite, så det är väl lika bra att den väntar ett tag till med att komma tills man fått lite att shoppa för.
  • maggan75
    zasata skrev 2008-09-18 12:08:49 följande:
    jag har väntat minst 2 veckor i alla fall..
    Jag oxå anmälde mig den 1 sept men har inget fått
  • Buff och Plopp

Hej. Jag har också tålmodigt väntat på rabatten från Åhlens barnklubben. Häromdagen kom den. Men fick vänta länge!!!!!!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!