• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Lejån
    sarismaris skrev 2008-09-18 14:38:47 följande:
    Lite "tjat" om Lindexrabatter igen: går det inte att använda både "50 kr vid köp över 200 kr" och "25% rabatt på hela köpet" samtidigt i webbshoppen? Vill inte funka när jag försöker..Nån annan som testat och lyckats??
    Nej jag lyckades inte heller kombinera det.
  • snugglebunny
    puh fantast skrev 2008-09-18 13:46:30 följande:
    Jag får aldrig nå´t från Åhlens. Har haft medlemskort där i ca. 10 år och aldrig fått nå´t därifrån. Funderar på att ta bort kortet från börsen, tar bara upp plats.Hur ofta får ni från Åhlens? Handlar ni mycket där?
    Jag har också haft mitt kort i ca 10 år men det var bra längesen jag fick nånting från Åhléns. Sen när jag skulle gå med i deras barnklubb visade det sig att de saknade mitt personnr och inte kunnat uppdatera min adress (har flyttat ett par gånger). Jag hade samlat ihop en del poäng genom åren... Så jag skulle få 8 checkar á 50 kr vid nästa utskick. Nice!! Kanske nåt liknande som hänt för dig?
  • skytten06

Är det någon här som kan kopiera kupongen för 5kr rabatt på sembermaten via denna länken     
    www.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdf

Jag kan inte få bilden sparad, vill få in den i paint så jag kan skriva ut fler kuponger på ett och samma papper.

• Fru Indosaurie
    puh fantast skrev 2008-09-18 14:26:31 följande:
    Har aldrig betalat medlemsskapet,kostar det?
    100 kr per år om man inte handlar för en viss summa. Jag handlar som sagt i stort sett aldrig där
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Lejån
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-18 16:29:31 följande:
    100 kr per år om man inte handlar för en viss summa. Jag handlar som sagt i stort sett aldrig där
    Skumt det där, jag har varit med länge men handlar typ aldrig. Men har aldrig behövt betala. Tur för mig då.
  • vittra
    skytten06 skrev 2008-09-18 16:19:13 följande:
    Är det någon här som kan kopiera kupongen för 5kr rabatt på sembermaten via denna länken     www.semper.se/eko/pdf/smakrabatt.pdfJag kan inte få bilden sparad, vill få in den i paint så jag kan skriva ut fler kuponger på ett och samma papper.
    använd PrtScrn knappen annars och printa, sen kopierar du bara in i paint.
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2008-09-18 15:21:43 följande:
    Ja i butik men vad jag vet går det inte i webshopen pga av datasystemet
    Ok, tack då vet jag!
  • tinni78
    Mitt livs lycka skrev 2008-09-18 14:59:03 följande:
    Kan man kombinera 25 % rabatt på hela köpet och tag 3 betala för 2?
    När jag skulle göra det i våras så fick jag inte det, men jag vet att det har gått tidigare.
  • Fru Indosaurie
    Geshia skrev 2008-09-18 17:26:19 följande:
    har lindex nån ny kod? eller vilken är den senaste?
    den som står i listan.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!