• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Shira
    kristinah skrev 2008-09-22 19:43:58 följande:
    japp - andra gången blev det +41:- i exp avgift.
    Bara att hoppas att det är fraktfritt då!
  • ZAFT

Fick just hem mina varor från ellos nöjd och glad eftersom jag hade sån bra rabbat  Vad ser jag då när jag går in på ellos hemsida... jo att de satt ned de varorna jag köpt så lik förbaskat gick jag 80 kr back. Nog är det väl typiskt!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
  • jessie79

Nån som vet om Kapp Ahl kupongen fungerar fortfarande?? Så man inte gör bort sig om man kommer till butiken med den...
    Har ju äntligen fått fart på skrivaren!!!

• Constelacion

har itne vågat använda dden sen det var ngn som skrev att de hade ifrågasatt kupongen i butiken
    dock kom det ju sms igår tror jag det var, 25% på ett par byxor på kappahl. står ignet om jeans lr mjukisar så gäller alla byxor. tänkte fynda jeans till sonen på torsdag, förhoppningsvis kanske man går in i flera kappahl butiker och kan fynda ett par byxor till åt han på det sms;et

jessie79 skrev 2008-09-23 19:10:42 följande:
    Nån som vet om Kapp Ahl kupongen fungerar fortfarande?? Så man inte gör bort sig om man kommer till butiken med den... Har ju äntligen fått fart på skrivaren!!!
  • ÖNadja
    Constelacion skrev 2008-09-23 19:20:19 följande:
    har itne vågat använda dden sen det var ngn som skrev att de hade ifrågasatt kupongen i butiken dock kom det ju sms igår tror jag det var, 25% på ett par byxor på kappahl. står ignet om jeans lr mjukisar så gäller alla byxor. tänkte fynda jeans till sonen på torsdag, förhoppningsvis kanske man går in i flera kappahl butiker och kan fynda ett par byxor till åt han på det sms;et
    Jag fick hem rabattkuponger idag från kappahl. 25% på varlfritt herrplagg, damplagg och barnplagg. Tror att 25% på valfri byxa kan man handla utan nån kupong.
  • Constelacion

J bara man har sms;et så kan man handla byxorna tror jag.
    AHh kanske har fått hem kuponger jag med, men ä hos min mamma just nu så... får väl se om de gäller fortfarande när jag kommer hem.

ÖNadja skrev 2008-09-23 19:23:46 följande:
    Jag fick hem rabattkuponger idag från kappahl. 25% på varlfritt herrplagg, damplagg och barnplagg. Tror att 25% på valfri byxa kan man handla utan nån kupong.
  • Flamma

Någon som vet hur ofta Ellos fyller på sina lager? Hittade ju 2 par Kavat som jag ville ha, men det blir ju rättt dyrt om man skall ta till ordinarie pris De fyller väl på lagom när alla rabatter har tagit slut?

• Lokatt
    Pinkie skrev 2008-09-23 20:39:56 följande:
    Nån som handlat på skopunkten.se Dom har fraktfritt fram till 28/9 och alltid ta 3 betala 2! Jag funderar över deras måttabell!! Fattar inte!!www.skopunkten.com/Kundtjanst/MattabellI tabellen står det ju att stl. 20 är 12,9-13,5 cm, men sen står det ovanför att skons innerlängd är 12,5-13,1 cm!?
    vet inte säkert, men ytter och innerlängd? varför dom nu skulle skriva det..
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!