• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • ÖNadja

puh fantast skrev 2008-09-23 21:28:49 följande:

Gäller det byxor i alla storlekar? Även baby?
    ja tror de bara gäller barn, det brukar va så..att det inte gäller baby,dumt!
  • Hallontårta

På skyltarna i affären brukar det stå från stl. 86. Men i mitt sms står det att det gäller ALLA byxor. Så stod det senast också och då fick jag köpa på baby.

ÖNadja skrev 2008-09-24 08:57:43 följande:
    puh fantast skrev 2008-09-23 21:28:49 följande:ja tror de bara gäller barn, det brukar va så..att det inte gäller baby,dumt!
  • Hallontårta

Byxa som byxa, då får de ju vara med specifika med vad de menar. Annars gäller det alla byxor!

sarismaris skrev 2008-09-24 08:33:46 följande:
    Fick en liten "folder" från KappAhl, där står det att det gäller dam, herr och barn.. Så baby borde ju ingå! Fast det brukar ju alltid gälla alla byxor utom mjukisar, tights, utebyxor. Men det stod inget om det..
  • ÖNadja
    Hallontårta skrev 2008-09-24 10:43:48 följande:
    På skyltarna i affären brukar det stå från stl. 86. Men i mitt sms står det att det gäller ALLA byxor. Så stod det senast också och då fick jag köpa på baby.
    men du, de låter ju inte dumt! =) Sist ja va in där när de va en likadan kampanj så frågade jag och då gällde det inte baby, men den här gången kanske de gör det. =)

Kan ju tycka att de är knäppt om det gäller alla andra plagg utom dom på baby.
  • Hallontårta

Var det med sms:et? Det står i det att det gäller ALLA byxor, så de kan inte säga nej till dig.

ÖNadja skrev 2008-09-24 11:06:06 följande:
    men du, de låter ju inte dumt! =) Sist ja va in där när de va en likadan kampanj så frågade jag och då gällde det inte baby, men den här gången kanske de gör det. =)Kan ju tycka att de är knäppt om det gäller alla andra plagg utom dom på baby.
  • themajan

jag har en rabbat kupong från lindex 25% på lindex som jag fått på mailen. Går att skriva ut!! Hur gör jag för att lägga in den här??

• Hallontårta

Lägg till länken i rabattlistan! (observera att du måste göra som det står längst ner på listan, annars fungerar inte de inlagda länkarna)

• CrystalHeart
    Pinkie skrev 2008-09-23 20:39:56 följande:
    Nån som handlat på skopunkten.se Dom har fraktfritt fram till 28/9 och alltid ta 3 betala 2! Jag funderar över deras måttabell!! Fattar inte!!www.skopunkten.com/Kundtjanst/MattabellI tabellen står det ju att stl. 20 är 12,9-13,5 cm, men sen står det ovanför att skons innerlängd är 12,5-13,1 cm!?
    Det end ajag kan säga om skopunktens måttabell, är att den aldrig stämmer med verkligheten...

Jag köpte 3 par skor till dottern via nätet en gång. Samma storlek, men det skillde ca 2 cm på största och minsta när vi kontrollmätte dom hemma.

I butiken här i stan, så säger dom till och med till, att man alltid ska kontrollmäta skorna och inte lita på det mått som står i dom, just för att det så ofta är felaktigt.
    Tänk hur perfekt vissa alltid är...
  • J esssica
    themajan skrev 2008-09-24 11:22:35 följande:
    jag har en rabbat kupong från lindex 25% på lindex som jag fått på mailen. Går att skriva ut!! Hur gör jag för att lägga in den här??
    Ah va bra!! Ska till Lindex imorrn! Skynda skynda att lägg in
  • themajan

Usch jag är så dålig på sånt här. Försökte men fick inte till det. Ska försöka i eftermiddag igen. Lovar!!!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!