• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • charmmiss
    Hallontårta skrev 2008-09-25 08:23:18 följande:
    Josjos: Konstigt! Det var med ett sådant sms som jag köpte byxor i stl. 80. Står det stl 86 så borde den ha gällt, så sniket av dem!TereseA: Procentrabatten kan man bara använda en/vara. Dock borde det gå att kombinera procent + 50:-saramara: Så dumt! Ring och kolla med dem? Jag hade gjort ett köp som blev knasigt förut så jag kunde inte använda koden igen. Då ringde jag kundtjänst, för jag trodde att de kunde ta bort köpet (det stod något om manuell blabla och var inget riktigt köp) men det kunde de inte göra. Så sa de att jag kunde köpa på nätet och sedan dra rabatten i butiken. Dvs, du kan köpa overallen på nätet för -50:- och sedan då du hämtar ut den använda 25%-rabatten i butik. Låter lite krångligt kanske!
    de

min syrra ringde och fråga för hon hade samma problem och då frågade dem var hon fått koden ifrån (50kr)
    hon sa att hon fick den till mailen och de svarade att nej de hade hon inte fått eftersom att den var personlig. Så hon fick inte utnyttja den.
  • havre

Tack gode god att det fanns en kupp att skriva ut ang 25% rabatt, då jag ej fått någon............

• ÖNadja

Kommer ni ihåg Coop kupongerna och rabatterna som folk pratat om?

Jag mailade till coop och frågade varför jag inte fått dom (är medlem) och fick det här svaret:

"Hej Nadja,
    Detta utskick gick i samband med barnbidraget och vi har ett urvalskriterie i samband med alla våra utskick. Om du återkommer med namn, adress och ID nr så ska jag lösa så att du får detta utskick till dig.
    Coop Forum Marknadsavdelning."

Så vi får väl se om jag får nåt utskick hem. =)

• ÖNadja

Snapfish: Gratis Kollageförstoring på fotopapper. kod: 100CAGCSE86
    Nya användare får dessutom 30 bilder gratis.
    frakt tillkommer

• ÖNadja
    ÖNadja skrev 2008-09-25 09:23:39 följande:
    Snapfish: Gratis Kollageförstoring på fotopapper. kod: 100CAGCSE86Nya användare får dessutom 30 bilder gratis.frakt tillkommer
    kan även tillägga: 50% på kollagemusmatta kod: kollagematta
  • Hallontårta

50:- rabatten får man om man registrerar att man ska ha Lindex nyhetsbrev! Man får då ett mail med koden (det var så jag fick den och la in den i listan) Så den är inte alls personlig för jag och en annan tjej här i forumet fick samma kod! (Alltså kod K10450)

charmmiss skrev 2008-09-25 08:43:22 följande:
    de min syrra ringde och fråga för hon hade samma problem och då frågade dem var hon fått koden ifrån (50kr)hon sa att hon fick den till mailen och de svarade att nej de hade hon inte fått eftersom att den var personlig. Så hon fick inte utnyttja den.
  • Attol

Är det någon som vet om Extrafilm har någon rabattkod på ett visst antal gratis kort just nu?

• Milda79

Någon lindexrabatt att skriva ut o handla för i butik nu?

• Lejån
    Milda79 skrev 2008-09-25 11:56:28 följande:
    Någon lindexrabatt att skriva ut o handla för i butik nu?
    Titta i listan någon sida tillbaka...
  • ÖNadja
    Attol skrev 2008-09-25 11:48:12 följande:
    Är det någon som vet om Extrafilm har någon rabattkod på ett visst antal gratis kort just nu?
    EXTRAFILM
    1.Fotobok 49 kronor
    www.extrafilm.se/tv4

2. 30 bilder gratis
    Kod: radio

3.fotobok Enjoy för 49 kr (ord. 159kr) kod: fotobok
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!