• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • ÖNadja
    lillamye skrev 2008-09-24 12:20:32 följande:
    när jag fick åhlenskortet hem i låan fick jag då aldrig nån rabatt på 20% nån annan som fått det?
    Jag fick ett "vykort" efter ca 2 veckor.
  • Hallontårta

Har du beställt fler än en vara? För mig har det fungerat att använda både 50:- och %-rabatt. Sedan är det 50:- vid köp över 200:-, har du gjort det med? Det kanske är så att 25%:aren sänker summan så den blir under 200

sarismaris skrev 2008-09-24 19:51:53 följande:
    Jag kan inte heller kombinera de rabatterna! Skriver jag i 50 kr först å sen 25 % så försvinner 50 kr och det blir bara 25 %-rabatten kvar.. Jag har aldrig använt 50 kr-rabatten förut heller. Tråkigt! Hade tänkt "komma undan" det mesta av exp.avg..
  • ÖNadja

Nån som vet vad som gäller för gamla Pampers rabattkuponger?

Jag har två kuponger som gick ut för ca 1 månad sen, brukar dom fungera ett tag till?

• TereseA
    Hallontårta skrev 2008-09-24 20:44:47 följande:
    Har du beställt fler än en vara? För mig har det fungerat att använda både 50:- och %-rabatt. Sedan är det 50:- vid köp över 200:-, har du gjort det med? Det kanske är så att 25%:aren sänker summan så den blir under 200
    provade men gick inte..vilken ordning tog du? jag provade på en overall..funkade bara en av dem..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Hallontårta

Jag minns inte hur jag gjorde. Jag skrev nog 50:- först, men det borde ju inte spela någon roll. Men hade du bara overallen i korgen? För då kanske det inte blev 200:- kvar efter att den dragit 25%? Vad händer om du lägger i en vara till?

TereseA skrev 2008-09-24 20:52:26 följande:
    provade men gick inte..vilken ordning tog du? jag provade på en overall..funkade bara en av dem..
  • TereseA
    Hallontårta skrev 2008-09-24 20:56:49 följande:
    Jag minns inte hur jag gjorde. Jag skrev nog 50:- först, men det borde ju inte spela någon roll. Men hade du bara overallen i korgen? För då kanske det inte blev 200:- kvar efter att den dragit 25%? Vad händer om du lägger i en vara till?
    jo bler mer än 200kr..overallen kosta 699kr....ska prova med en vara till
    Akiim är mitt liv 071004
  • JosJos

Ang diskussionen om 25 % rabatt på byxor på KappaAhl: för typ 2 månader var det 50 kr rabatt på alla barnbyxor stl 86-170. Glad i hågen gick jag dit och hittade ett par på babyavdelningen (som är mellan 50 - 86)i stl 86 och skulle köpa dem. Men det gick minsann inte eftersom rabatten ej gällde baby. Men det stod verkligen ingenstans någonting om det. Jag blev så paff och gick därifrån men var fly förbannad hela vägen hem på mig själv som inte stod på mig. Jag hade ju faktiskt rätt! De måste ju vara tydliga! Men ang de 25 % vet jag inte hur det är....det funkar nog på baby. 25 % av t ex 129 kr är ju inte lika mycket som ett "kontantavdrag" på 50 spänn...om ni fattar vad jag menar...

• TereseA

jag provade med 2 st artiklar..då funkade det med både 25% och 30%...men vill bara ha overallen..

Akiim är mitt liv 071004
  • sarismaris
    Hallontårta: Jag har lagt 8 varor i varukorgen, så det blir inte under 200 kr efter 25%-rabatten.. Skriver jag in 50 kr först, så funkar det. Men när jag sen skriver in 25% så försvinner 50 kr. Och om jag skriver in 25% först och sen 50 kr, så står det Promo kod registrerad. Konstigt... Jag har ju inte använt den förut heller..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Hallontårta

Josjos: Konstigt! Det var med ett sådant sms som jag köpte byxor i stl. 80. Står det stl 86 så borde den ha gällt, så sniket av dem!

TereseA: Procentrabatten kan man bara använda en/vara. Dock borde det gå att kombinera procent + 50:-

saramara: Så dumt! Ring och kolla med dem? Jag hade gjort ett köp som blev knasigt förut så jag kunde inte använda koden igen. Då ringde jag kundtjänst, för jag trodde att de kunde ta bort köpet (det stod något om manuell blabla och var inget riktigt köp) men det kunde de inte göra. Så sa de att jag kunde köpa på nätet och sedan dra rabatten i butiken. Dvs, du kan köpa overallen på nätet för -50:- och sedan då du hämtar ut den använda 25%-rabatten i butik. Låter lite krångligt kanske!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!