• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lillamye

rabattkupongen för kappahl 25% visst måste man kunna förminska den den va nästan lika stor som ett a4 ju????

älskar mina små prinsessor
  • lillamye
    TereseA skrev 2008-09-26 19:18:17 följande:
    På  lillamirakel.se så får man 20 % ..ingen kod tror jag.
    jo solros ska man ange tro jag det va
    älskar mina små prinsessor
  • Pink Muffin

Jag betsällde kängor till sonen på ellos.se i tisdags kväll och idag kom dom! Har precis varit och hämtat dom och är jättenöjd! Svarta kängor av Doctor Martens typ med gula snören från Kavat! Sonen älskade dom!! Blir perfekt till hans svarta skinnjacka. Kostar 499 men jag betalade 290 kr med 50 % på valfri vara + exp.avg. Fick med ett påslakan-set... åsså en katalog, dom är ju inte dumma...!!

♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • TereseA
    lillamye skrev 2008-09-26 19:51:03 följande:
    jo solros ska man ange tro jag det va
    jo jag vet..men fick ett mail idag..stod att man fick 20% på valfritt..stod inget om kod..tänkte dem kanske tagit bort det.
    Akiim är mitt liv 071004
  • humran

Hmmm... Sitter och funderar på formuleringen i sms:et. 100 kr rabatt på alla byxor (även om det nu bara var dam), kan jag köpa flera och få 100 kr på varje par vid ett tillfälle? Det står ju inte att det bara gäller ETT par. Det första sms:et där det gällde alla byxor gör ju att man i stort sett kan "hämta ut" mjukisbyxor för 99 kr gratis

• Smilla75

humran - du kan göra flera köp i annat fall. Finns dock inga byxor under 199 kr vad jag vet.

• zasata

jag hittar infa dr, martens på deras hemsida..

Pinkie skrev 2008-09-26 20:09:50 följande:
    Jag betsällde kängor till sonen på ellos.se i tisdags kväll och idag kom dom! Har precis varit och hämtat dom och är jättenöjd! Svarta kängor av Doctor Martens typ med gula snören från Kavat! Sonen älskade dom!! Blir perfekt till hans svarta skinnjacka. Kostar 499 men jag betalade 290 kr med 50 % på valfri vara + exp.avg. Fick med ett påslakan-set... åsså en katalog, dom är ju inte dumma...!!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!