• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

6NdwAhT ger fri frakt.

Sweetie82 skrev 2008-09-25 16:37:58 följande:
    Ingen som har nån kod för CDON?
  • Pasadena

Varför funkar inte denna för mig?!! GRR

LC0837, 25% på hela köpet t.o.m. 080928

• Daniels brud
    Hallontårta skrev 2008-09-25 16:17:53 följande:
    Idag har jag fått två sms från Lindex. Ett som ger 100kr rabatt på alla byxor (står ej att de inte får anv. till baby) och nu ett sms som ger 100:- rabatt på dambyxor och de har lagt till att det inte gäller barn- eller babybyxor. Jag som aldrig brukar få sms från dem!
    Samma här, brukar heller aldrig få sms från dem, första gången.
  • Tvillingmamma2007

Jag har dock inte fått nåt sms som vanligt, dåligt.

• Plutt05

Men vad tror ni? Kan man visa upp det första SMS:et och köpa barnjeans? Eller var det andra som en rättelse? Kan ju bli väldigt billiga barnjeans:)

• Tvillingmamma2007
    Plutt05 skrev 2008-09-25 22:19:18 följande:
    Men vad tror ni? Kan man visa upp det första SMS:et och köpa barnjeans? Eller var det andra som en rättelse? Kan ju bli väldigt billiga barnjeans:)
    Det andra var väl en rättelse om jag inte fattat fel.
  • Smiley911

Nån som har använt Lindex 25% kupong flera gånger i butik? Tänker på att det står att den får användas en gång per medlem och att man måste dra sitt kort när man handlar... så då kan de ju egentligen kolla att man bara använder den en gång.

• Daniels brud
    Smiley911 skrev 2008-09-25 22:23:58 följande:
    Nån som har använt Lindex 25% kupong flera gånger i butik? Tänker på att det står att den får användas en gång per medlem och att man måste dra sitt kort när man handlar... så då kan de ju egentligen kolla att man bara använder den en gång.
    ja jag använde i butik. Vet ej om de kan kolla...
  • sarismaris

Men drar dom kortet på Lindex..? Man får ju inga poäng eller nåt, om man har vanligt clubkort utan betaltjänst på väl? Har för mej att jag bara behövt visa upp kortet vid såna rabatter/erbjudanden. Å då kan det ju inte registreras eller så..

Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!