• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Wailea

Fungerar inte 25% rabatten med ta 3 bet för 2 i webshopen? Det gör den ju i butik...

• Fru Indosaurie
    TereseA skrev 2008-09-26 23:28:11 följande:
    varför handlar ni inte på adlibris..är j uGratis frakt..och de har nästan allt och dem är dessutom nog billigare än de andra..
    mina böcker blev 30kr i snitt med frakt, det är ändå rätt billigt. jämförde självklart med adlibris innan
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • sunnanå

hur länge gäller lindex 25 % kupongen?

Fanns den att skriva ut också?

• cirkuspuman
    sunnanå skrev 2008-09-27 01:32:40 följande:
    hur länge gäller lindex 25 % kupongen?Fanns den att skriva ut också?
    Den gäller tills på söndag

Jag kopierade min kupong och snvände den flera gånger utan problem
    mammanmia.blogg.se ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Hejpådig

har letat i tråden men hittar ingen sammahängande info- byxrabatten är det på barnbyxor-Lindex, kod???

• ÖNadja
    Snorky skrev 2008-09-26 23:20:55 följande:
    ja, det fanns lite grann... jag var där idag... shoppade dock för lite större barn. Jag använde 20% rabattkortet man fick hem i brevlådan när man gick med i barnklubben... så jag fick även 20% på reapriset! Shoppade lite barnkläder också.
    vad bra. Ska in till stan på tisdag så ja hoppas verkligen att det finns lite böcker till sonen. Börjar va lite less på att peka på traktorer och bollar... =)
  • ÖNadja
    TereseA skrev 2008-09-26 23:04:46 följande:
    reima har oulet på overaller flesta är 30% billigare....vet inte deras hemsida..men googla fram..
    går in på deras hemsida www.reima.fi men ja hittar inga billigare overaller. har du nån mer info om vart du hittat dom?
  • Känslan

Någon som vet om man kan bli Lindex Club medlem (utan kredit) direkt på internet?Har registrerat min man men han är inte medlem och då går det ju inte att få rabatterna!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!