• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Milda79

Fru Indosaurie skrev 2008-09-27 21:59:18 följande:

nej
    skit då.. hehe
  • Leeluu

Fru Indosaurie skrev 2008-09-27 12:10:52 följande:

fast där kostar böckerna 58 kr/st och det är 20 kr dyrare/st än vad jag gav nu.Men jag kommer inte att handla mer ifrån den butiken, frakten var som ett stort skämt. Nästan alla andra har ju gratis eller 19 kr och sen kommer dom med 96
    Alltså det är ingen butik där jag handlar för jämnan heller, det var bara Stina Wirsen-böckerna jag ville åt men det trodde jag alla fattade. :D Att man inte ska shoppas oreade grejer där alltså.
    Annars så är jag Bokusbruttan nummer 1.

Anglia: Du får handla var du vill. Jag tyckte det var värt 30:- per bok istället för 58:-, trots gratis frakt. :)
  • Fru Indosaurie
    Leeluu skrev 2008-09-27 22:52:44 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-27 12:10:52 följande:Alltså det är ingen butik där jag handlar för jämnan heller, det var bara Stina Wirsen-böckerna jag ville åt men det trodde jag alla fattade. :D Att man inte ska shoppas oreade grejer där alltså.Annars så är jag Bokusbruttan nummer 1.Anglia: Du får handla var du vill. Jag tyckte det var värt 30:- per bok istället för 58:-, trots gratis frakt. :)
    jag handlar på adlibris Cool men nu måste jag få upp nya hyllor så att böckerna får plats först Cool och jag vill köpa en ny bokhylla. faen. impulsköp är bra va?
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Constelacion

Nej! (tyvärr, även om det först inte stod ngt om det i sms;et så gäller det endast dambyxor, fick ett nytt sms efter ett par timmar)

Milda79 skrev 2008-09-27 21:35:45 följande:
    Gäller 100:- rabatt på barnbyxor oxå? På Lindex?
  • Constelacion

däremot 25% på byxor på kappahl gäller alla byxor, även baby.. i alla fall när jag var inne i butiken så sa de det

• Pappatilltwins

jag har provat alla koderna på Ellos för att köpa en motioncykel.
    Vilken hade fungerat för er?

• TereseA
    Pappatilltwins skrev 2008-09-28 09:54:36 följande:
    jag har provat alla koderna på Ellos för att köpa en motioncykel.Vilken hade fungerat för er?
    jag testade igår..på den billigaste..funkade inte med medlems rabatten på 50% i allafall.
    Akiim är mitt liv 071004
  • EnilemmE

Jag ska lägga en stororder på H&M och undrar om det finns någon bra rabatt där nu!?? Orkar inte kolla igenom tråden, så skriv gärna i min gb eller inboxa mig om ni orkar!!
    Om det inte finns några rabatter nu, när brukar det komma nya från H&M??

♥ LOVA ♥
  • Pink Muffin

Nu är ju jag helt kass på att flytta fram rabatt-listan och såå, men skulle det inte kunna vara en idé att ha listan i en egen tråd och länka den i TS? Med allt snack (och självklart ska rabatter diskuteras!) hamnar den ju fort långt bak!

♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • Wilmis07

Fick mail från pippilotta.se,fraktfritt i 3 dagar.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!