• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Snorky
    CharmingGirl skrev 2008-09-27 10:08:00 följande:
    Men nu kanske jag hittat 'felet'... Så dum jag är! Man kan givetvis inte kombinera t3b2 baby och pojk/flick?? Tog ju två från baby och ett par från flick. Suck! Så fick väl förmodligen betala för alla tre då. Synd, hade ju kunnat ta ngt till på baby då 'gratis'...
    det kan man visst, men man måste informera kassörskan om det... för det går inte in automatiskt. Så det beror på hur uppmärksamma de är.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • CharmingGirl
    Snorky skrev 2008-09-27 13:46:15 följande:
    det kan man visst, men man måste informera kassörskan om det... för det går inte in automatiskt. Så det beror på hur uppmärksamma de är.
    Ska nog informera dom om det imorn då, och se om jag får lite rabatt. Egentligen är det ju inga större summor, men ändå retfullt! Och eftersom jag ändå ska till Lindex imorn igen så kan jag ju nämna det iaf.
    Men till nästa gång vet jag att jag ska vara uppmärksam och man får kombinera sådär.
  • Snorky

Jag har varit o shoppat på Lindex idag igen! Köpte ett par svarta jeans åt mig för 75:-! Lagom pris! HAHA! 199:-, 100:- rabatt och sen 25% kupongen. Sen blev det 3 bodies från t3b2 också med 25%-rabatt... de nya är ju såååå fina! Ska tvinga på lillkillen de, får se hur det går Vi använder ju inte bodies mer
    Sen böt jag en tröja åt mig som jag köpte igår. Då såg hon ju att jag använt 25% kupong igår också, men då sa jag att den ena har jag fått på posten och den andra på mailen. Hon sa (på ett vänligt sätt ) att hon tyckte det var så dumt med mailkupongerna för de kan man ju skriva ut hur många gånger som helst och jag höll med och sa att de borde ju bara skicka på posten ist. Denna gång har jag bara använt en av varje faktiskt, så jag har inte ens fuskat

I kassan brevid var det en tjej som försökte köpa barnbyxor med 100:- rabatt-sms:et och det blev lite småtjaffsigt med kassörskorna, men till slut fick hon även rabatten på barnbyxorna. Personalen sa att det första sms:et inte gällde, utan att det kommit ett rätt sms strax efteråt. Då sa kunden att det står ju ingenstans att det första var fel, då måste de ju gå ut med det. Och jag tycker faktiskt kunden har HELT rätt, så det var ju skönt att hon fick rabatten ändå.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • TereseA
    Hallontårta skrev 2008-09-27 09:40:08 följande:
    Det kom som sms från Lindex.
    ok har inte fått nåt...

kan man skick dem smsen vidare? skullle gärna vilja ha ett..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Cornet
    TereseA skrev 2008-09-27 15:31:13 följande:
    ok har inte fått nåt...kan man skick dem smsen vidare? skullle gärna vilja ha ett..
    Om det är 100:- på byxor så behövs inget sms sitter skyltar i butiken
  • TereseA
    Cornet skrev 2008-09-27 15:47:43 följande:
    Om det är 100:- på byxor så behövs inget sms sitter skyltar i butiken
    ok ska kika lite där då..
    Akiim är mitt liv 071004
  • AochJsMamma
    Snorky skrev 2008-09-27 13:55:31 följande:
    Jag har varit o shoppat på Lindex idag igen! Köpte ett par svarta jeans åt mig för 75:-! Lagom pris! HAHA! 199:-, 100:- rabatt och sen 25% kupongen. Sen blev det 3 bodies från t3b2 också med 25%-rabatt... de nya är ju såååå fina! Ska tvinga på lillkillen de, får se hur det går Vi använder ju inte bodies mer Sen böt jag en tröja åt mig som jag köpte igår. Då såg hon ju att jag använt 25% kupong igår också, men då sa jag att den ena har jag fått på posten och den andra på mailen. Hon sa (på ett vänligt sätt ) att hon tyckte det var så dumt med mailkupongerna för de kan man ju skriva ut hur många gånger som helst och jag höll med och sa att de borde ju bara skicka på posten ist. Denna gång har jag bara använt en av varje faktiskt, så jag har inte ens fuskat I kassan brevid var det en tjej som försökte köpa barnbyxor med 100:- rabatt-sms:et och det blev lite småtjaffsigt med kassörskorna, men till slut fick hon även rabatten på barnbyxorna. Personalen sa att det första sms:et inte gällde, utan att det kommit ett rätt sms strax efteråt. Då sa kunden att det står ju ingenstans att det första var fel, då måste de ju gå ut med det. Och jag tycker faktiskt kunden har HELT rätt, så det var ju skönt att hon fick rabatten ändå.
    håller helt med! De måste ju informera om att det andra är ett rättelse sms isåfall!!!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Lindis41

hur länge gäller 100kr rabatt p byxorna o gäller det på barn med??LINDEX mena jag då

• mjuik

Alla de där rabatterna som finns på Ellos, gäller de för elektronik?
    Får det inte att fungera men det kanske inte ska fungera?

• Wilmis07
    mjuik skrev 2008-09-27 19:19:14 följande:
    Alla de där rabatterna som finns på Ellos, gäller de för elektronik?Får det inte att fungera men det kanske inte ska fungera?
    Det brukar aldrig gälla på elektronik.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!