• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Eagle

Jag undrar hur det bruna överkastet man får med på Ellos är?
    Jag vet att den frågan är ställd tidigare men hittar inte inlägget...
    Tack på förhand!

• Fru Indosaurie
    Eagle skrev 2008-09-28 23:00:39 följande:
    Jag undrar hur det bruna överkastet man får med på Ellos är?Jag vet att den frågan är ställd tidigare men hittar inte inlägget...Tack på förhand!
    inte så tjockt, inte så stort, alldeles för litet för våran 180-säng. drar åt sig damm och hår något så fruktansvärt.
    annars är det fint!
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Eagle

Tack, det låter ju inget vidare precis om man har 3 katter och 1 hund,ha,ha...

• Fru Indosaurie
    Eagle skrev 2008-09-28 23:02:51 följande:
    Tack, det låter ju inget vidare precis om man har 3 katter och 1 hund,ha,ha...
    haha nää! vi har en katt och jag kan lova dig att det räckte.. men det kanske går att lösa om man tvättar med nåt speciellt. jag testade men håren försvann inte ens i maskinen
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • ÖNadja

Kommer ni ihåg Coop rabatterna många pratade om?
    Jag mailade och frågade varför jag inte hade fått dom och har nu svar:

"Hej

Skickar dig ett presentkort på 100:- då utskicket med kupongerna inte gäller i din förening.

Med vänliga hälsningar"

Så ni som inte har fått dom, knåpa ihop ett mail och fråga efter dom så kanske ni också får en fin rabattkupong! =)

• lillamye

finns det nån lista? letar rabatt på hm?

älskar mina små prinsessor
  • Lejån
    ÖNadja skrev 2008-09-29 10:21:19 följande:
    Kommer ni ihåg Coop rabatterna många pratade om?Jag mailade och frågade varför jag inte hade fått dom och har nu svar: "HejSkickar dig ett presentkort på 100:- då utskicket med kupongerna inte gäller i din förening.Med vänliga hälsningar"Så ni som inte har fått dom, knåpa ihop ett mail och fråga efter dom så kanske ni också får en fin rabattkupong! =)
    Hoppsan vilken service!! *impressed*
  • Pink Muffin
    lillamye skrev 2008-09-29 10:22:52 följande:
    finns det nån lista? letar rabatt på hm?
    Listan finns i en egen tråd och är länkad i TS!
    ♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • lyckligmamma
    ÖNadja skrev 2008-09-29 10:21:19 följande:
    Kommer ni ihåg Coop rabatterna många pratade om?Jag mailade och frågade varför jag inte hade fått dom och har nu svar: "HejSkickar dig ett presentkort på 100:- då utskicket med kupongerna inte gäller i din förening.Med vänliga hälsningar"Så ni som inte har fått dom, knåpa ihop ett mail och fråga efter dom så kanske ni också får en fin rabattkupong! =)
    vilka rabatter????
  • Peak

ingen som sagt till om att sidan inte funkade igår och om rabatten kan gälla idag också på Lindex?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!