• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • yavanna
    Pinkie skrev 2008-09-28 12:54:07 följande:
    Nu är ju jag helt kass på att flytta fram rabatt-listan och såå, men skulle det inte kunna vara en idé att ha listan i en egen tråd och länka den i TS? Med allt snack (och självklart ska rabatter diskuteras!) hamnar den ju fort långt bak!
    Jättebra ide Pinkie! Tog å fixade en separat tråd för listan:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

Däremot kan jag ju inte länka till den i TS..
  • Pink Muffin
    yavanna skrev 2008-09-28 13:45:54 följande:
    Jättebra ide Pinkie! Tog å fixade en separat tråd för listan:www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.htmlDäremot kan jag ju inte länka till den i TS..
    Ja, ibland blixtrar det till...  Fast det är dumt att listan ligger i TS... den kommer ju att ändras... Å då kanske folk läser TS åsså är den gammal... ja, ja, men mkt bättre än att man ska leta 100 sidor bak här iaf! Tack!
    ♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • Pink Muffin
    Wilmis07 skrev 2008-09-28 13:13:51 följande:
    Fick mail från pippilotta.se,fraktfritt i 3 dagar.
    Oh f--n!! Pipplotta har bra priser på mkt, men jag skulle ju inte handla mer nu... Men det vore ju idiotiskt att inte passa på när det är fraktfritt...! Fundersam
    ♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • MonkeyFlower

kan inte man kombinera Lindex koderna som H&M?

• annaknin
    Pinkie skrev 2008-09-28 13:56:20 följande:
    Jättebra ide Pinkie! Tog å fixade en separat tråd för listan:www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html Däremot kan jag ju inte länka till den i TS..Ja, ibland blixtrar det till...  Fast det är dumt att listan ligger i TS... den kommer ju att ändras... Å då kanske folk läser TS åsså är den gammal... ja, ja, men mkt bättre än att man ska leta 100 sidor bak här iaf! Tack!
    Den här tråden är ju egentligen till för att lägga in rabatter i listan, inte för prat... Men jag har lagt in länken till den nya tråden med listan i första inlägget.
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • yavanna
    Pinkie skrev 2008-09-28 13:56:20 följande:
    yavanna skrev 2008-09-28 13:45:54 följande: Jättebra ide Pinkie! Tog å fixade en separat tråd för listan:www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
    Däremot kan jag ju inte länka till den i TS..Ja, ibland blixtrar det till...  Fast det är dumt att listan ligger i TS... den kommer ju att ändras... Å då kanske folk läser TS åsså är den gammal... ja, ja, men mkt bättre än att man ska leta 100 sidor bak här iaf! Tack!
    A just det.. Tänkte jag inte på, borde så klart ha lagt den i separat inlägg.. Här blixtrar det tydligen inte till
  • yavanna
    annaknin skrev 2008-09-28 15:15:48 följande:
    Den här tråden är ju egentligen till för att lägga in rabatter i listan, inte för prat... Men jag har lagt in länken till den nya tråden med listan i första inlägget.
    Åh va bra, tack!
  • Hallontårta

Lite drygt med två trådar att hålla reda på, synd att alla inte kan hålla listan uppdaterad och framme. Bara det inte blir så att folk lägger in ett rabattips här och sedan inte orkar uppdatera listan i andra tråden, risken är nog stor att det blir så. Så blir det ju här med ibland..

• CharmingGirl
    Hallontårta skrev 2008-09-28 15:41:27 följande:
    Lite drygt med två trådar att hålla reda på, synd att alla inte kan hålla listan uppdaterad och framme. Bara det inte blir så att folk lägger in ett rabattips här och sedan inte orkar uppdatera listan i andra tråden, risken är nog stor att det blir så. Så blir det ju här med ibland..
    Jo det kan ju lätt bli så, men då får man väl i första hand lägga till den i listan och sen meddela här att man uppdaterat listan med den rabatten man nu uppdaterat med.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!