• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Fru Indosaurie
    Winglur skrev 2008-10-22 22:47:06 följande:
    Någon som svaratpå frågorna och fått sin mascara? Jag gjorde det den 14 men har fortfarande inte fått min... :S
    jag fick den för ganska längesen. Den är toppenbra! jag gillar den.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Winglur

Fru Indosaurie skrev 2008-10-22 23:08:32 följande:

jag fick den för ganska längesen. Den är toppenbra! jag gillar den.
    Ah va bra att den funkar. Den jag har nu är nästan slut så det kom väldigt lägligt :)
    Hur lång tid tog d från d att du svarade på frågorna till att du fick den?
  • maadicken

nån som vet när babyroom koden börjar gälla igen?  eller den kanske inte gör det?

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-22 20:45:47 följande:
    Men då är de säkert på väg. Jag beställde bara prylar, eftersom det står som det gör så är det säkert slut. Hoppas de får ett bra sortiment sedan då deras rea är slut, det var ju inte farligt dyrt ändå att handla där och de har fina saker!
    Kan glädja dig med att det står skickad på min nu så eftersom dom inte hört av sig till dig heller är dom kanske på gång att packa
  • Moonis

Vilken tur jag måste ha haft för både leksakslådan/gåvagn o prickiga hunden står som slutsålda nu. Hade jag inte sett att det stog skickad på min order idag så hade jag trott att det va kört.

• Sötboll
    Winglur skrev 2008-10-22 22:47:06 följande:
    Någon som svaratpå frågorna och fått sin mascara? Jag gjorde det den 14 men har fortfarande inte fått min... :S
    Fick min i förrgår! Var 3-4 veckor sedan jag svarade på frågorna skulle jag tro. Så Hang in there
  • AochJsMamma
    emmelina skrev 2008-10-22 22:37:14 följande:
    angående babyroom: de skickar alla kompletta ordrar först. Fattas det något i ordern mailar de och frågar om man vill fullfölja köpet ändå. Jag mailade och la till 2 stolar till min beställning och det gick bra Jättetrevlig kontakt därifrån
    vart fanns stolarna? vill jag oxå ha till A:s rum!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2008-10-23 10:13:28 följande:
    vart fanns stolarna? vill jag oxå ha till A:s rum!
    hittat! tack ändå!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Winglur
    Sötboll skrev 2008-10-23 09:39:15 följande:
    Fick min i förrgår! Var 3-4 veckor sedan jag svarade på frågorna skulle jag tro. Så Hang in there
    Ah ok. :) Trodde dom hade glömt mig. :P
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!