• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Åh, men än är inte hoppet ute! Står det på någon vara du beställt att den är slut? De borde ju uppdatera nätet samtidigt kan man tycka.

Känslan skrev 2008-10-23 21:10:27 följande:
    Fick du mail om detta och när i sånna fall?Jag har nummer 404 så det känns inte ljust.
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-10-24 07:10:09 följande:
    Hahaha pratar du ullared så ja.
    jAAAA
  • Hallontårta

Hahaha jag misstänkte det.
    När jag var där så jämförde jag lite med t.ex Rusta, och det skiljer inte mkt, om något alls, i pris. Men det blir väl att folk handlar sådant då de ändå är där och handlar en massa annat.

lyckligmamma skrev 2008-10-24 07:12:19 följande:
    jAAAA
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-10-24 07:15:17 följande:
    Hahaha jag misstänkte det. När jag var där så jämförde jag lite med t.ex Rusta, och det skiljer inte mkt, om något alls, i pris. Men det blir väl att folk handlar sådant då de ändå är där och handlar en massa annat.
    Ok. men då handlar jag sånt på våran ÖB istället, och köper bara en massa annat där Det blir så mycket att bära annars Tack Hallontårta
  • Hallontårta
    Ha en bra dag!
    lyckligmamma skrev 2008-10-24 07:17:56 följande:
    Ok. men då handlar jag sånt på våran ÖB istället, och köper bara en massa annat där Det blir så mycket att bära annars Tack Hallontårta
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-10-24 07:19:37 följande:
    Ha en bra dag!
    du med
  • lyckligmamma

hoppas att rabatten på babyroom fungerar snart....

• ÖNadja
    Moonis skrev 2008-10-24 07:25:31 följande:
    Nu står det att dom hoppas kunna öppna butiken på söndag igen
    Vars står det?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!