• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-24 16:15:59 följande:
    Står detta under den feta texten hos er också på babyroom?"Annullerad order - Din order saknar en eller flera varor och ordervärdet överstiger inte värdet för frakt.Vill du ändå ha din order skickad så skicka ett mail till info@babyroom.se med ditt ordernummer."Det står även om jag inte är inloggad så det borde inte gälla mig, antar jag? De måste ha fått spel. :>
    Japp, står samma.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-24 17:42:26 följande:
    Ok då var det inte till mig.
  • neoaliya

Så står det inte för mig. Skickade iväg ett mail dit nu för jag vill ha mina klossar NUUUU!!!! Jag hade ordernr 387. Less..

Står detta under den feta texten hos er också på babyroom?"Annullerad order - Din order saknar en eller flera varor och ordervärdet överstiger inte värdet för frakt.Vill du ändå ha din order skickad så skicka ett mail till info@babyroom.se med ditt ordernummer."Det står även om jag inte är inloggad så det borde inte gälla mig, antar jag? De måste ha fått spel. :>
  • Betty2
    Så står det för mig med, oavsett om jag är inloggad eller utloggad. Om jag går in och kollar på min beställning står det "ej mottagen". Är det likadant för er andra?
  • Känslan
    Betty2 skrev 2008-10-24 19:36:56 följande:
    Så står det för mig med, oavsett om jag är inloggad eller utloggad. Om jag går in och kollar på min beställning står det "ej mottagen". Är det likadant för er andra?
    För mig är det också så =(
  • jeea

Kikar in här varje dag! Jättebra tråd!    Nu har jag en liten undran: Rabattkupongen från Lindex -  
    (30% rabatt på valfri vara, 10% rabatt på resten
    Kod: LC0842
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/0843_club_lkd... )

Kan man använda den flera gånger, alltså skriva ut flera och utnyttja vid olika tillfällen eller registreras det på ngt vis på clubkortet att den redan är förbrukad?
    Lite luddigt kanske, men ni kanske förstår vad jag menar!
    För längst ner på kupongen står det att "Erbjudandet kan endast nyttjas en gång per medlem"...........

~*~Johanna 050518 + Emma 080413 ~*~
  • Wilmis07
    jeea skrev 2008-10-24 21:01:48 följande:
    Kikar in här varje dag! Jättebra tråd!    Nu har jag en liten undran: Rabattkupongen från Lindex -  (30% rabatt på valfri vara, 10% rabatt på restenKod: LC0842www.lindex.com/Archive/PDF_Club/0843_club_lkd... ) Kan man använda den flera gånger, alltså skriva ut flera och utnyttja vid olika tillfällen eller registreras det på ngt vis på clubkortet att den redan är förbrukad?Lite luddigt kanske, men ni kanske förstår vad jag menar! För längst ner på kupongen står det att "Erbjudandet kan endast nyttjas en gång per medlem"...........
    Jag har använt koden en gång på nätet i deras shop och papperskupongen i butiken en gång,det brukar alltid gå bra.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!