• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Betty2

Glömde förresten att tacka för alla tips ang fotokalender. Jag har en del sidor att gå igenom nu. Men alldeles för trött just nu så det får bli en annan dag. Hoppas jag hinner fixa det innan jul eftersom det skall bli julklappar.

• Tjejligans mamma

* Didriksons regnställ:Slaskeman.
    * Didriksons - Barnvantar Biggles Svart Stl 0-2 år
    * Didriksons - Regnvantar Pileglove 0-2 år

Känslan skrev 2008-10-23 20:15:28 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-23 20:09:15 följande:
    Vad skulle du ha mer?
  • Hallontårta

Jag har också mailat och frågat om jag fick lägga till en body i beställningen, men jag har inte fått svar. :>

junibarn76 skrev 2008-10-24 21:51:19 följande:
    Jag mailade babyroom och frågade om jag skulle få didriksson-overallen som jag beställt. Måste veta då jag redan köpt en som jag skulle lämna tillbaka om den fanns där.Jag fick svar igår och den FANNS!Via maiol fick jag veta att vi kunde hämta den på måndag (vi bor ganska nära hämtlagret). På min orderstatus står det dock fortfarande "ej mottagen".Det verkar löna sig att skicka ett mail helt enkelt
  • Hallontårta

Så snygga kläder det finns på Fresh milk, men tusan heller att jag skulle betala 269:- för ett par velourbyxor. Synd att de är så dyra.

• Jenna82
    Hallontårta skrev 2008-10-25 08:12:44 följande:
    Så snygga kläder det finns på Fresh milk, men tusan heller att jag skulle betala 269:- för ett par velourbyxor. Synd att de är så dyra.
    Håller med...känns rätt onödigt, när det finns typ liknande velourbyxor på lindex och hm för ca 69kr. Liiiite skillnad i pris!
  • Hallontårta

Ja precis.

Jenna82 skrev 2008-10-25 08:58:46 följande:
    Håller med...känns rätt onödigt, när det finns typ liknande velourbyxor på lindex och hm för ca 69kr. Liiiite skillnad i pris!
  • ÖNadja

Är det nån som vet när mellandags rean kommer att starta i år? Brukar höstkollektioner finnas med på den rean eller är det bara annat krafs?

• ÖNadja

www.elvasmatroll.e-butik.se

Erbjudande på Katvig!

Från och med idag, 23/10, och fram till och med söndag, 26/10, lämnar vi 25% rabatt på alla ränder samt alla kläder med Chess-print från Katvig. Erbjudandet gäller alltså Katvigs randiga bomullskollektion, den randiga velouren, strumpor, strumpbyxor samt alla kläder och filtar med Chess-printet som ju är från Katvigs otroligt mjuka och gosiga bambukollektion. Rabatten är dragen på de priser som visas i butiken.

Tag 3 betala för 2 på Sista paren ut!

Nu rensar vi ut det allra sista i kategorin "Sista paren ut". Tag 3 betala för 2 gäller, du får alltså det billigaste plagget helt utan kostnad! Detta erbjudande gäller tills vidare och rabatten dras manuellt av mig då jag behandlar ordern. Det är först till kvarn som gäller, risken finns att saker och ting tar slut då det vanligen bara finns ett enda ex kvar.

Drygt 15% rabatt på Beco Butterfly!

Just nu är det 17% på alla färger av Beco Butterfly!

• tinkerbell74

Kikade lite på Babyrooms sida och nu står det ju slutsålt på nästan ALLT!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!