• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • jeea
    Wilmis07 skrev 2008-10-24 21:05:36 följande:
    Jag har använt koden en gång på nätet i deras shop och papperskupongen i butiken en gång,det brukar alltid gå bra.
    Jag har använt "min" papperskupong i butik, skrev nu ut den som finns i listan och är brydd på om jag "törs" använda den oxå!
    ~*~Johanna 050518 + Emma 080413 ~*~
  • Hallontårta

Ja, så har jag med.

Betty2 skrev 2008-10-24 19:36:56 följande:
    Så står det för mig med, oavsett om jag är inloggad eller utloggad. Om jag går in och kollar på min beställning står det "ej mottagen". Är det likadant för er andra?
    Jag har order 371. Det känns faktiskt som att de inte jobbar på vidare snabbt ändå. Undrar hur många anställda de har. :>
  • Hallontårta

Det var 50% på rubbet.

Mistoffelees skrev 2008-10-24 21:14:48 följande:
    vad har det varit för rea på babyroom, undrar bara eftersom ni är så många som handlat där?
  • Känslan
    Hallontårta skrev 2008-10-24 21:16:01 följande:
    Ja, så har jag med.Jag har order 371. Det känns faktiskt som att de inte jobbar på vidare snabbt ändå. Undrar hur många anställda de har. :>
    Ja det går ju inte undan precis =(
  • Gumman123

Ni som vet..

kan man fortfarande beställa från babyroom? Om jag lägger en beställning nu får jag 50% rabatt på hela ordern då?

• junibarn76

Jag mailade babyroom och frågade om jag skulle få didriksson-overallen som jag beställt. Måste veta då jag redan köpt en som jag skulle lämna tillbaka om den fanns där.

Jag fick svar igår och den FANNS!

Via maiol fick jag veta att vi kunde hämta den på måndag (vi bor ganska nära hämtlagret). På min orderstatus står det dock fortfarande "ej mottagen".

Det verkar löna sig att skicka ett mail helt enkelt

• ÖNadja

ja blir ju tokig på att ja totalt missade rean på Babyroom! hoppas sidan kommer igång på söndag, då jäklar ska ja va snabb med att klicka mej fram! =) om de nu är nå kvar... =)

• Kajsan

Jag fick mitt paket från babyroom idag, två regnställ, en overall, Mickigardiner ( i löve! ) och lite fotoalbum.
    kanonnöjd! Regnstället var ju i superkvalitet och BILLIGT!

Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!