• Emmakaagaard

onanist javist!

jag är en glad och nöjd onanist=)

jag har otrolig sex med min sambo men onanerar nästan dagligen... det är något jag gör för att det är skönt och för att man blir otroligt avkopplad när man är klar, och ingen känner ju min kropp bättre än mig=)

Jag tror att ALLA mäniskor har onanerat och förmodligen gör det ganska regelbundet...

HAR JAG FEL?
    ÄR DET BARA MÄN SOM FÅR ONANERA?
    OCH VARFÖR FINNS DET INGET ORD FÖR KVINNLIG ONANI?(som runka)

• Svar på tråden onanist javist!
  • Kallemannen

Jag är ju drygt 40 och vet att tjejer i min ålder har mycket svårare att erkänna det, men jag lovar dom gör det nog nästan mer än ni yngre tjejer.

Emmakaagaard skrev 2008-08-08 13:06:22 följande:
    Anonym (Kille) skrev 2008-08-08 12:57:56 följande:
    jag är så nöjd, för när jag frågar mina yngre vänner "20-25" om dom onanerar så säger alla "ja det gör ju alla" men mina äldre vänner skulle ALDRIG erkänna det... så det går ju framåt i alla fall.jag blev lite sur för att det är oftast män som inte tror att kvinnor onanerar förutom i porfilmer där dom samtidigt blir stockade av en super kuk. men jag kom sen på att det är kvinnornas eget fel att det är så, så många som säger att kvinnor inte onanerar så ni killar kan ju inte veta saningen försen flera kvinnor börjar säga som det är=)
  • God Is A Girl

Klart tjejer onanerar.
    Och säkert väldigt ofta också- som jag.
    Har underbart sex med maken min endå :P

Men något ord för det har jag inte direkt. Förutom "pilla" men det låter mest löjligt.. *avis på killarnas "runka"*

• Hanna th
    Svar på #2
    driver du med mig!? tror du att du kan bestämma över hans kropp ge dig människa.

Anonym (nej tack) skrev 2008-08-08 01:21:28 följande:
    Svar på #1jag onanerar inte och tycker inte man ska göra det heller om du har en partner, jag hade blivigt jätte sur på min sambo om han hade onanerat, han kan ju ha sex med mig.
  • Larsgubben

Hanna th skrev 2008-08-08 17:36:10 följande:

Svar på #2driver du med mig!? tror du att du kan bestämma över hans kropp ge dig människa.Anonym (nej tack) skrev 2008-08-08 01:21:28 följande:
    Den åsikten är nog tyvärr ganska vanlig.
  • Anonym (Kille)

God Is A Girl skrev 2008-08-08 15:40:32 följande:

Klart tjejer onanerar.Och säkert väldigt ofta också- som jag.Har underbart sex med maken min endå :PMen något ord för det har jag inte direkt. Förutom "pilla" men det låter mest löjligt.. *avis på killarnas "runka"*
    Hur ofta? många killar speciellt singlar runkar 1-2 gånger per dag.
  • Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2008-08-08 18:51:37 följande:
    God Is A Girl skrev 2008-08-08 15:40:32 följande: Hur ofta? många killar speciellt singlar runkar 1-2 gånger per dag.

Ja det gör vi tjejer oxå.

Mer än så när jag är singel och tillfälle ges.

Men som vanligt, det än individuellt. Alla singelkillar onanerar säkert inte varje dag heller.

• Anonym (.)

Jag blir verkligen avundsjuk på alla er tjejer som verkar onanera ofta. Jag skulle verkligen vilja sätta fart på kroppen och försöker ibland men jag blir aldrig riktigt kåt utan det känns halvbra för att till slut kännas lite löjligt så då ger jag upp.

• Hanna th
    Svar på #27
    ge det lite tid =)

Anonym (.) skrev 2008-08-08 19:32:43 följande:
    Jag blir verkligen avundsjuk på alla er tjejer som verkar onanera ofta. Jag skulle verkligen vilja sätta fart på kroppen och försöker ibland men jag blir aldrig riktigt kåt utan det känns halvbra för att till slut kännas lite löjligt så då ger jag upp.
  • Anonym (28 år tjej)

Jag onanerar inte. Och det är inte för att jag inte vill eller för att jag är i förhållande elr ngt sådant. Utan helt enkelt för att jag aldrig började. Och nu vet jag inte hur man gör. Har försökt massvis med ggr men det ger mig inget. Det är inte skönt.
    MEN...sen får jag heller aldrig orgasm...utom i sömnen. Har nu den senaste tiden gjort allvarligare försök att faktiskt lära mig. Har köpt vibrator...funkade inte. Köpte snuskiga böcker som en kickstart....funkade inte. Kollat porr...funkade inte. Har kollat 378 olika sidor på internet om orgasm och kvinnlig onani. Väntar nu på Katerina Janouchs bok om orgasm. Hoppas att det kan ge lite tips. Eftersom jag är singel har jag ingen som kan hjälpa mig på vägen till orgasm....men men man lär så länge man lever...

Förresten...TIPS?...NÅGON? Alla mottages tacksamt.!!!!

• Mimen

Pulla eller fingerpulla har alltid varit en likvärdig motsvarighet till runka för mig.

• Mimen

Anonym (28 år tjej) skrev 2008-08-08 20:44:04 följande:

Jag onanerar inte. Och det är inte för att jag inte vill eller för att jag är i förhållande elr ngt sådant. Utan helt enkelt för att jag aldrig började. Och nu vet jag inte hur man gör. Har försökt massvis med ggr men det ger mig inget. Det är inte skönt. MEN...sen får jag heller aldrig orgasm...utom i sömnen. Har nu den senaste tiden gjort allvarligare försök att faktiskt lära mig. Har köpt vibrator...funkade inte. Köpte snuskiga böcker som en kickstart....funkade inte. Kollat porr...funkade inte. Har kollat 378 olika sidor på internet om orgasm och kvinnlig onani. Väntar nu på Katerina Janouchs bok om orgasm. Hoppas att det kan ge lite tips. Eftersom jag är singel har jag ingen som kan hjälpa mig på vägen till orgasm....men men man lär så länge man lever...Förresten...TIPS?...NÅGON? Alla mottages tacksamt.!!!!
    Du får fundera på vad som gör dig upphetsad, det brukar vara betydligt enklare att onanera om man är riktigt kåt först. Vad har du t ex drömt om när du fått orgasm i sömnen. Det brukar va svårt att pressa fram en orgasm. har du svårt med fantasierna så prova en sexnovellsida.
  • God Is A Girl

God Is A Girl skrev 2008-08-08 15:40:32 följande:Hur ofta? många killar speciellt singlar runkar 1-2 gånger per dag.
    Vi kan så ofta vi med, ibland oftare :P jag lovar *skrattar*
  • Kallemannen

Så härligt att vi är jämlika där!
    För det är ju världens skönaste och billigaste "ensamhobby".

God Is A Girl skrev 2008-08-09 08:50:53 följande:

Vi kan så ofta vi med, ibland oftare :P jag lovar *skrattar*
  • God Is A Girl
    Kallemannen skrev 2008-08-11 07:49:06 följande:
    Så härligt att vi är jämlika där! För det är ju världens skönaste och billigaste "ensamhobby".
    Lätt att det är *s*
  • RiNan

Jag upptäckte onani bara för några månader sen. Har alltid velat hålla mig ifrån för att jag inte känt att det varit nå vidare intressant, men så köpte mannen och jag en liten leksak ett tag sen för att krydda upp (och för att han inte alltid är uthållig) och jag kunde ju inte vänta med att testa den medan han var på jobbet. Bästa jag gjort. Inte bara för att jag fick min första orgasm ever men också för att det gjort att jag lärt känna min kropp bättre. Nu använder vi den ibland som extra stimulans på klitoris under samlag men oftast behöver jag den inte ens längre för att få orgasm. Och jag som trodde jag tillhörde de 10% som inte kan få orgasm. I början onanerade jag ofta och ibland några ggr/dag men nu har jag kommit på att jag är mer tänd under samlaget om jag inte gör det så onanit har hamnat mer på hyllan.

• Kille100

God Is A Girl skrev 2008-08-09 08:50:53 följande:

Anonym (Kille) skrev 2008-08-08 18:51:37 följande:Vi kan så ofta vi med, ibland oftare :P jag lovar *skrattar*
    Underbart att ni kvinnor onnanerar ochså, det finns dom som menar att alla killar runkar det är bara frågan om hur ofta.
  • Kille100

Jag glömde tillägga jag brukar göra det varje dag.

• Den allsmäktige

Håller med Mimen, Killar runkar, Tjejer pullar. Piece of cake! :D

• Kallemannen

Och säkert minst lika mycket....

Den allsmäktige skrev 2008-08-14 08:08:58 följande:
    Håller med Mimen, Killar runkar, Tjejer pullar. Piece of cake! :D
Svar på tråden onanist javist!