Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

virkning/stickning/sömnad

jag var ju sjukt less på mitt jobb, jobbade där i 1 år ungefär, höll på att bli galen. Men det var så himla bra betalt så det var lätt att man blev sittandes där..
    Otroligt lättförtjänta pengar.

Min skada är ju bestående så.. resten av livet om jag har otur..
    Kan hända att jag kommer bli något bättre, kan även hända att det blir sämre.
    Vore mindre roligt.
    Men jag är under utredning nu så vi ska se om jag får åka till ett rehabcenter så blir det kanske bättre i nån månad.

Men du, var det genomskinliga handtag du skulle ha? dom med glitter i, eller vad det nu var? 68 kr eller nåt? Om dom inte finns då?

• Fru Indosaurie

pucken:

Mm jag kollar vad som finns då.
    Kan jag passa på att gå på ikea. =)

Snart ska jag äta piggelin, får se om det går över =)
    I vinter kommer jag säkert inte kunna sticka alls så man vill ju passa på nu.
    På vintern har jag ont vad jag än gör. Nu på sommaren kan jag ju till och med promenera!

hihi vilken söt korg =) men alldeles för snabb..

• Fru Indosaurie

pucken:

jag började på en nyckelpigsmössa inatt.
    Supersöt.
    Jag som trodde att den skulle gå fort men nu har jag så ont så den får ligga på is..

• Fru Indosaurie

Halewood:

Jag vill också virka en bikini! Men jag kan ju inte virka.. haha.
    Såg ett jättefint mönster på tradera, till en bikini med ben, som jag vill ha. Men det blev så sjuttons dyrt så jag sket i att köpa det.

Jag vill sticka barbiekläder också, har aldrig testat det.

• Fru Indosaurie

pucken:

mm den är jättesöt, tänkte lägga in en bild på dagen idag, för då var det planerat att den skulle vara klar.. men men =)
    Kanske imorrn.. om jag får nån tid över.. Om värken har gått över förstås.
    Mönstret är ur en bok som jag lånade på bibblan.

haha jaa.. visst man skulle ha ett vinterhus nånstans, underbart.
    Fast min sjukgymnast har en patient som spenderade vintrarna på gran canaria, för henne blev det bättre i början men sen kom värken tillbaka.. även fast det var varmt..

• Fru Indosaurie

pucken:

haha. Det räcker aldrig ;)
    Jag har inte en enda sjal eller poncho. Vet liksom inte vad jag ska ha dom till.
    Har förstås en sjal till vintern.. kanske skulle sticka en ny..
    Jag älskar den där i rosa/svart/vitt som du gjorde.
    Kanske inte så värmande till vintern.. Jag fattar inte ens hur man ska använda en sån..

• Fru Indosaurie

linda:

joo jag vet verkligen hur det känns. Vi är också fattiga nu.. men jag får pengar om 1 1/2 vecka ungefär..
    Har en räkning på DN som är för ett helt år som ska betalas den 5:e.. undra hur det ska gå till..

• Fru Indosaurie

pucken:

men jag säger ju det. Jag satt flera timmar med den där sidan första gången jag såg den. haha.
    Bara för att titta, har inte gjort något från den..

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad