virkning/stickning/sömnad
pucken:
men vaddå, det är väl inget att vara deppig för, du är ju duktig =)
Du gör iaf nånting vettigt med din tid.
pucken:
men vaddå, det är väl inget att vara deppig för, du är ju duktig =)
Du gör iaf nånting vettigt med din tid.
pucken:
haha jaa det är det väl?
Säg nåt som vore bättre att göra?
pucken:
förresten, du har inte sett nåt mönster på en stickad mössa? Som man kan ha på sommaren.
Finns ju tusentals virkade mönster men inga stickade..
pucken:
prydnadskorg? Vad är en prydnadskorg? =)
Jag har så ont i nacken att jag kan spy nu. Ska ta lite pills och hoppas att det värsta släpper. Som tur är har jag mens så jag kan ta dom..
pucken:
hm. på så vis =)
Jaa. Varför går det inte så bra då?
Jag ska nog köpa en liten liten kista att ha mina smycken i.. börjar få panik av att ha dom överallt och aldrig veta vart. Ett enda stort trassel..
pucken.
usch nu börjar jag må illa på riktigt. huh.
Jaa men att fatta mönster är ju inte det lättaste. Säger jag som aldrig fattar nånting utan att läsa igenom tiotusen ggr =)
Jaa.. köpa en, i Indoserien ;) eller från sri lanka..
göra en? av vaddå? =)
pucken:
jaa jag vet inte, vad passar?
pucken:
bara så ni slipper stressa. 15.30 låter väl bra.
Jobbar ni på samma ställe? Med vaddå? vet jag det?
åh nu är jag så trött så jag ser dubbelt, har ingen känsel i armarna.. Men det värsta är ändå illamåendet. urk
Om jag somnar nu lär det väl bli en riktigt sen natt..
vad sa du nu då? genomskinliga handtag? Dom för 68 var det va?
Om dom inte finns då?
pucken:
haha. nej jag skulle lätt kunna äta tio ton glass, tyvärr åt jag bara pyttelite och det resulterade i toalettbesök. fräscht =)
Tabletterna jag tar mot värken är sjukligt starka. Det blir som en taskig fylla. Jag somnade nästan sittandes i soffan nyss. Med stickningen i handen.
Fred fick lägga ner mig, men jag kan inte sova nu som sagt.
Jag måste verkligen anstränga mig för att vara vaken nu så att vila kan vi utesluta =)
Men är det ett sommarjobb så är det väl lugnt, spelar väl ingen roll bara man får en inkomst.
Mitt förra fasta jobb var ju helt otroligt tråkigt och understimulerande, men jag hade apbra lön, för att sitta där och rulla tummarna, haha.