Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

virkning/stickning/sömnad

pucken:

jaaa gör det! =)
    Jag vill sy en flodis, ser fram emot bilden!
    Just ja, jag kanske ska göra nån liten filtfigur imorrn..Och använda dom söta pärlorna.

Man behövde inte sy rakt? klart man behövde. Annars blir det ju skevt. Klart du kan sy rakt! =)

• Fru Indosaurie

pucken:

just ja, du har ju varit hos tandläkaren! Skönt att få det gjort nu iaf! Önskar jag kunde gå till tandläkaren också.. men men.
    Jag ska iaf till läkaren ;) Får se om han ser något på bilderna från magnetröntgen, förmodligen inte..

mm han är väldigt händig, han bara klippte till tyget och sydde på maskin (!). Sen stoppade han den, letade reda på dom gamla pinglorna, sydde ihop masken för hand och tog två pärlor och sydde fast som ögon.. haha.
    Jag som var fullt upptagen med min kudde märkte inte ens nåt. Men imorrn blir det piraya! Det ser jag fram emot! =)
    Våran bebis kan få tusen leksaker.

• Fru Indosaurie

Hushi:

Sen gör man ett hål i mitten av cirkeln och lindar garnet runt runt.. sen..
    öh.. jag kommer nog inte ihåg ;)

• Fru Indosaurie

haha jaa nu fattar jag, vad enkelt =)

Vad ska man ha bollarna till sen då? =)

Hushi: vad ska du ha dom till?

• Fru Indosaurie

Flamman:

oh my, du har ju att göra ett tag ;) Jag ska nog inte ens börja på min lista, det finns SÅ mkt saker, jag skulle bara bli stressad.
    Inte för att det är något jag MÅSTE göra.

Förresten, dom där uglydollsen som alla syr, syr man dom på fri hand eller?
    Finns det mönster till dom?

• Fru Indosaurie

Flamman:

Joo det är klart. Jag hade aldrig ens sett uglydolls förrän för någon dag sen, var kommer dom ifrån?
    Jag ska ändå inte göra någon lista, tänker tyst för mig själv nu, det är ju massor och åter massor med saker. Jag är sån att jag måste göra allt på en gång så jag kommer som sagt stressa sönder mig om jag gör en lista, trots att jag inte MÅSTE göra det.
    haha.

• Fru Indosaurie

Åh jag är så himla sugen på att sy nu! =) Skulle sy ett överdrag till amningskudden men det visade sig att tygbiten hade krympt som F*N i tvätten, det blev inte mkt av med det.. vet inte vad jag ska göra med den tygbiten nu..?
    Får köpa nytt tyg sen.. tröttsamt.

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad