• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • MAGU
    pysselmaijo: Det går att äta McDonalds fast man viktväktar. 6 kycklingbitar är 5,5 points och barbeque eller curry är 0,5 points och sötsur sås 1 points. Tar man lightdryck och morötter till det så blir det ju helt ok pointsantakl!
  • pysselmajjo

är det inte mer än 5,5points i kycklingen??
    Jag måste köpa mej en restaurangguide på torsdag!
    Det var ju synd att jag inte frågade INNAN jag åt...jaja, nya tag i morgon!
    Sov gott allihop!

• MariaK

Wiho!!!!! Jag kom i ett par byxor ida som jag inte kom i i sommras!!!!!!!!! Så visst händer det saker fast det inte syns på vågen så mycket!!!!!!!

Tycker med att det låter otroligt lite med 5.5 p för nuggets!!!! Det är ju friterat.........

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Sara78

Kycklingsalladen på McD går också fint att äta. Den är bara 4 points och dressingen 1 point om man vill ha den. Brödet är 3 points.

• MAGU
    MariaK skrev 2008-09-08 20:54:59 följande:
    Wiho!!!!! Jag kom i ett par byxor ida som jag inte kom i i sommras!!!!!!!!! Så visst händer det saker fast det inte syns på vågen så mycket!!!!!!!Tycker med att det låter otroligt lite med 5.5 p för nuggets!!!! Det är ju friterat.........
    Ja, otroligt men sant! Jag är månadsmedlem och skrev in det i checklistan på nätet och där blev det 5,5 points för ett 6-pack nuggets. Om man jämför det med en äppelpaj som var 5 eller 6 points, så kan ju det stömma ganska bra!
  • MAGU

Nu när jag läser i resturangguiden står det 6 points, så då säger internettjänsten och boken olika, men det är ju ändå ganska lågt för att vara Donken!

• Limus

Jag räknar alltid 6 p för 6 kycklingbitar.
    Idag är jag så glad! Efter en veckas vv har mina jeans redan börjat kännas lösare, det ska bli så spännande att väga sig på fredag.

• Sara78

Min mage har minskat 7 cm på fyra veckor. Jätte nöjd! Har gått ner 4,1 kg på dessa veckor. Det känns som en lagom viktminskning när man ammar

• stjärnljus

Jag har varit på första vägningen idag. Jag hade gått ner1,1 kg. Är så glad!

• jenj

å vad kul att det finns en aktiv viktväktartråd:) jag vill va med:D Finns inga möten där jag bor så jag o 2 kompisar har beställt brevkursen och ska ha möte och vägning tillsammans 1 gång/vecka. Ska bli jättekul! Väntar bara på att paketet ska komma.. vill börja NU:P

Svar på tråden Viktväktarna!