• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Mary Cherry

Jag var och vägde mig på lunchen idag, minus 0,4 fast jag hade jeans idag och klänning förra gången, det känns faktiskt bra. Sist var jag ju besviken över -0,6 men sista veckan har det gått så dåligt så idag är jag jättenöjd.

• Sara78

Hur långt har ni kvar till målgång?

Själv har jag väl ca 10 kg eller nåt sånt. Har inte riktigt bestämt mig för vad som blir målet riktigt.

• pysselmajjo

jag har ca 13 kg till 55, men helst vill jag väga 52kg.
    Vi får se om jag orkar kämpa de 3 sista kilona.

• Summerlove08

Hej!

Får man vara med här?

Jag började med viktväktarna den 2 augusti och vägde in mig på 99,5 kg. Så nära 100 kg man kan komma nästan Är nu nere i 92,6kg och är heltaggad att fortsätta

Love is in the air
  • pysselmajjo

Hej å välkommen!

Grattis till viktminskningen!
    Har du några bra tips på hur man håller sig heltaggad mer än ett par veckor så tipsa gärna här

• MAGU

Min målvikt är 65 kg och det är ca 15 kg kvar tills dess! I morgon är det vägning för min del, tror inte att det gått ner så mycket trots att jag vart duktig med maten. Motionen har det däremot vart värre med...

• Summerlove08
    pysselmajjo skrev 2008-09-10 18:26:51 följande:
    Hej å välkommen!Grattis till viktminskningen!Har du några bra tips på hur man håller sig heltaggad mer än ett par veckor så tipsa gärna här
    Jag försöker äta gott inom pointsramarna och variera maten så det inte blir tråkigt. Jag har även unnat mig något gott ibland men den största sporren är ju det som händer på vågen tycker jag
    Love is in the air
  • pysselmajjo

Jag kanske skulle kunna tipsa dem som är godissugna!
    Jag äter läkerol när suget kommer, det är ju bara 0,5 points i en ask...å det finns ju allt från salt och söt lakrits till sötare godissmaker. sitter å knaprar på Sweet Licorice just nu...Mums!

• lenabolin

man ska packa en väska med de antalet kg man har gått ner och gå runt med det ett tag.. då blir man taggad. Jag gick ner 20 kg sist jag va med och man orkar knappt lyfta 20 kg ju.. man fattar inte hur mycket man kan gå runt med.

Och smörpaktet är ju en klassiker. man tycker ju inte att en viktnedgång på - 0.4 är så mycket men tänk dig ett smörpaket på 0.4 kg! ..

• MAGU

Idag var det vägning, jag hade gått ner 1,2 kg!! Jättenöjd är jag!

Svar på tråden Viktväktarna!