• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • 2timearound
    Mary Cherry skrev 2008-11-05 17:41:40 följande:
    Jag har inte skrivit in mig i viktrastråden än, ska göra det nu!
    Javisst! Men denna uträkningen var för förra veckan, visst hade du skrivit upp dig då? Hur gick det den här veckan?
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • Mary Cherry
    2timearound skrev 2008-11-05 22:52:09 följande:
    Javisst! Men denna uträkningen var för förra veckan, visst hade du skrivit upp dig då? Hur gick det den här veckan?
    Jag såg ju det, sen. Nu har jag skrivit in den här veckans resultat också, minus 0,7!
  • 2timearound
    Mary Cherry skrev 2008-11-05 23:04:23 följande:
    Jag såg ju det, sen. Nu har jag skrivit in den här veckans resultat också, minus 0,7!
    !
    Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • MAGU

Nu ska jag in och skriva dagens resultat sen två veckor tillbaka. Inte så mycket att hurra för men ett minus iaf efter allt fusk!!!

• sunflower30

Sarahkka skrev 2008-11-04 08:26:52 följande:

Förresten, är det många av er som använder sig av VV produkter? Vilka är era favoriter. Själv har jag inte testat så många än.
    Har alltid ett paket VV-bars hemma, 1-2 points/bar beroende på smak. BananaToffee var sisådär, men ChocoCrisps e finfina :) God chokladsmak o puffat ris typ. Man köper dem på möten el via hemsidan. Har oxo köpt deras sockerfria godispastiller i rulle, 1 point/rulle!!! Har en rulle i handväskan att ta till om jag blir akut sugen på nåt onyttigt. (läkerol funkar oxo i o för sig).

Bland frysmaten e Vegetarisk lasagne, Pasta Salmon, Fiskgratäng me citron o Pannbiff&Potatisgratäng favoriter. Kakorna har jag inte provat - jag kan liksom inte begränsa mig till EN småkaka så det är inte lönt.

Ikväll e jag sur, har satt i mig 150 g lösgodis. Inte för att jag var sugen egentligen. Mer gammal vana - ensam hemma, hyrt film... DUMMA DUMMA jag. Kanske dagens gympapass o promenad kan kompensera. Men åååh så onödigt.
  • Sarahkka

sunflower: ja, choco crisp har jag testat, de tyckte jag om. Sen har jag en påse smörkola men tyckte sisådär om dem.
    Tack för tipsen! Alltid lite lättare när man vet vad andra tyckte.

Aj då! Ja, då känner man sig dum. Då får du ta en nollsoppa som straff hehe
    Ja, så är det, ibland kan man inte motstå tyvärr. Men nya tag nya tag så ska det bli bra

När ska det gå vägen?
  • yennie84

Men sunflower, det kan du väl unna dig. Bara du inte gör det varje dag. Man går ju inte upp av 150 g godis EN gång. Hoppas du njöt av godiset då var det värt det

• Sarahkka

Brukar ni gå upp eller stå stilla när ni har mens? Haha inte stå stilla så men ni förstår vad jag menar Räcka ut tungan

När ska det gå vägen?
  • Nufsan
    Sarahkka skrev 2008-11-07 10:20:31 följande:
    Brukar ni gå upp eller stå stilla när ni har mens? Haha inte stå stilla så men ni förstår vad jag menar
    Den här gången gick jag inte upp när jag hade mens.... men när jag fick äl då svullade jag på mig :-/
    ♥ღ♥Mamma till världens bästa tjejer: Moa 9403, Matilda 9610 och lilla Jonna 0710♥ღ♥
Svar på tråden Viktväktarna!