• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • yennie84

hihihi sitter här efter ett par glas vin och tänker inte alls på vv....hmmm...eftersom jag går in på denna sida?

• Limus

Hoppla! Blev bjuden på middaqg idag. Grillad lax och sen jordgubbscheesecake till dessert. Gott som sjutton, men... tja. Inte nyttigt.

• MAGU

Var på middag hos mamma igår som okså är vv:are, men hon hade visst förträngt det och bjöd på en utsökt trerätters långt ifrån VV recept! Idag är det kalas hos farfar....

• MariaK

Bakfull vad ska man då äte ju köpematGenerad...........

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Fidelis ad urnam
    MariaK skrev 2008-11-09 18:53:07 följande:
    Bakfull vad ska man då äte ju köpemat...........
    Om du ändå har tryckt i din alkohol = points, kan du ju ta hela smällen och ta en kebab med bröd och ta nya tag i morgon
    Amor vincit omnia et nos cedamus amori
  • MariaK

Precis min tanke..... Hoppade pommes *stolt*

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • Sarahkka

Och jag har ätit en bit saffranskaka idag och gick över poängen

När ska det gå vägen?
  • sunflower30

Har ni tänkt på att ena dagen e vi såå flitiga o motiverade o nästa så bekänns det "synder" till höger o vänster?! Men, det är inte alltid det funkar me VV-tänket, huvudsaken e att vi hittar tillbaka till den rätta vägen Vikttråden talar sitt tydliga språk - det går nedåt för alla i det stora perspektivet. Nedåt i viktbemärkelse alltså.

Har vägning imorgon fm, har inte en susning hur det kommer gå. Veckan började bra, sen var det kalas o kalas. Har dock motionerat flitigt så lite cred borde man få för det

• 2timearound

Vecka 45 blev snittet -0.25 per person. Nu biter vi ihop och ser till att komma upp i lite mer uppmuntrande siffror. Alla är jätteduktiga som kämpar och kämpar fast det går lite trögt, men nu behövs en ny vitamininjektion! Känn er injicerade! *ger alla en shot med motivation*
Svar på tråden Viktväktarna!