Vilket toalettpapper använder ni?
jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?
jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?
här torkas baken med coop X-tras toapapper.
Toppen.
Allt annat går bort.
Antingen är papperen hårt som grövsta tallbarken, eller för mjukt så då slirar det bara och fingrarna trycks igenom
Men inte med X-tras papper alltså.
skona maxi. finns på ICA. kostar 29:- för 4 rullar, då e det typ 60 meter per rulle.
men ibland köper jag balar på ÖB. också 60metersrullar, 24 st för 99kr. räcker i 2-3 månader här! 60 meter är det mesta jag sett på rullarna iaf. annars brukar det vara mindre.
Säger som Jesster LAMBI annars skaver det ![]()
Använder den med ekorren på...lambi är jobbig, speciellt om man behöver snyta sig....
Icas egna funkar åsså bra!
Vi köper eldorado toapapper, hel bal med kanske en 10 paket (8 rullar i varje paket) för 80 kr tror jag det är, och det räcker länge, köper hushållspapper i samma.
LAMBI
Lambi! Personligen anser jag det vara ett av livets stora mysterier hur folk kan snåla på toapapper??!! Hur kan man vilja torka sig med typ krepp-papper i röven??? Hur många ören sparar du egentligen och hur ont får du? I längden är jag oxå övertygad om att det inte är billigare med kass papper för du använder mer än dubbelt så mycket av det kassa pappret för att det inte har någon uppsugningsförmåga. Om jag är hemma hos nån som har tunt äckligt papper så märker jag ju att jag behöver ta en halv rulle för att torka mig och slippa få piss på händerna! Nej, sluta snåla på fel saker säger jag
Men Lambi är värdelöst!! Fastnar ju bara när man torkar sig och blir små molekylbitar av. *tumme ned*