• emet

Vilket toalettpapper använder ni?

jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?

• Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?
  • abnocto

Även vi har upptäckt Coops Änglamark och köper i storpack. Har provat olika men alla tar slut för snabbt då de är så löst packade. Tacka vet jag Änglamark som har ett papper som räcker länge.....

• Vhilma och Victor

Edet på Willys eller balar på ÖB billigt å bra. De på ÖB räcker i evigheter!

• magikatt
    abnocto skrev 2008-08-22 07:13:51 följande:
    Även vi har upptäckt Coops Änglamark och köper i storpack. Har provat olika men alla tar slut för snabbt då de är så löst packade. Tacka vet jag Änglamark som har ett papper som räcker länge.....
    Ja, visst är de bra!
  • bebisprat

ekonomi-toa tror jag det heter. Jättedrygt o lågt jämförspris.

• MosterMammaMia

Lambis med rosa hjärtan, finns inget annat som passar in temamässigt i vårt badrum

• Yosa
    MosterMammaMia skrev 2008-08-23 23:25:43 följande:
    Lambis med rosa hjärtan, finns inget annat som passar in temamässigt i vårt badrum
    Tema-mässigt ??
  • MosterMammaMia
    Yosa skrev 2008-08-24 10:18:11 följande:
    Tema-mässigt ??
    Ja, just nu har vi ett hjärttema i vårt badrum med bla hjärtformade mattor och ljus, duschdraperi med hjärtan och då måste vi ju givetvis ha hjärtan på toalettpapret med.
  • Yosa
    MosterMammaMia skrev 2008-08-24 10:29:14 följande:
    Ja, just nu har vi ett hjärttema i vårt badrum med bla hjärtformade mattor och ljus, duschdraperi med hjärtan och då måste vi ju givetvis ha hjärtan på toalettpapret med.
    okey
Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?