Vilket toalettpapper använder ni?
jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?
jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?
Edet eller Willys, kommer inte på vad det heter men det är "packat" på rullen och luddar inte.
Serla
Jag har provat billiga eldorado & euroshopper, men de tar slut på en gång för de är packade med så mycket luft emellan .
Icas toapapper är sköna, men tar också slut ganska snabbt, dessutom är de ganska dyra eftersom det bara är ett 6-pack man köper .
Willys vanliga toapapper (samma förpackning som de luxe) är bäst tycker jag ! 8-pack för ca 20 spänn o räcker jättelänge, märkte skillnad direkt jämfört med alla andra toapapper vi köpt !
De är hårt packade, lätta att torka sig med o inte alls sträva .
Vi köper nästan alltid Willys, om det är de lux eller inte har jag ingen aning om, men jag tror det är lite rosa på förpackningen? Det är iallafall lagomt mjukt och lagomt billigt. Är det extrapris kan det blir Lambi eller Edet, men aldrig såna "lågprispapper" som är hårda och prassliga.
Serla
Jag köpte hem eldorado toapapper för ett tag sedan, tänkte spara in lite. Men sambon blev fundersam, man måste ju ha samma som man alltid har haft......Så jag får väl fortsätta att köpa hem Serla!
ICA's med typ hjärtan på är det vi använder iom att jag jobbar på ICA men om vi är i stan (har 8 mil dit) så köper vi COOP's, tror det är rosa förpackning???
Jag använder SAGA toapapper från Granngården. Kanske inte billigaste priset med mest prisvärt tror jag. Om man passar på att köpa när de har kampanj så kan man spara nån krona.
I vårt hushåll (2 vuxna och 1 tvååring) klarar vi oss lätt ett halvår på en bal för 229:- (ord.pris).
Om jag inte minns fel så har en bal 42 rullar med 50 meter per rulle.
Vi har willys vita eller icas.
vi har nästan alltid haft Eden (heter set så?) men senaste tiden har vi haft lidl´s toapper, det är kanon bra!! med rosa små mojäger på.