• emet

Vilket toalettpapper använder ni?

jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?

• Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?
  • frumosã fata
    MosterMammaMia skrev 2008-08-24 10:29:14 följande:
    Ja, just nu har vi ett hjärttema i vårt badrum med bla hjärtformade mattor och ljus, duschdraperi med hjärtan och då måste vi ju givetvis ha hjärtan på toalettpapret med.
    nä vad sött!
    eu sunt
  • MosterMammaMia

frumosã fata skrev 2008-08-24 10:34:17 följande:

nä vad sött!
    Ja, eller hur!! Gillar att matcha allt och ha lite tema så nu är det som sagt hjärttema i färgerna rosa, rött och vitt. Tandborstar och hållarna till är givetvis med rosa.
  • magikatt
    MosterMammaMia skrev 2008-08-24 10:35:52 följande:
    frumosã fata skrev 2008-08-24 10:34:17 följande:
    Ja, eller hur!! Gillar att matcha allt och ha lite tema så nu är det som sagt hjärttema i färgerna rosa, rött och vitt. Tandborstar och hållarna till är givetvis med rosa.
    Hur gör du när du ska byta "tema"?
    Kollar du först så att det finns ett toapapper som kan passa in på det tilltänkta temat?
  • Mama72

Edet toapapper såklart! Bor till och med i den "lilla hålan" där toapappret tillverkas.

• Yosa
    magikatt skrev 2008-08-25 22:13:48 följande:
    Hur gör du när du ska byta "tema"?Kollar du först så att det finns ett toapapper som kan passa in på det tilltänkta temat?
    ASG
  • sandrasol

vi har icas egna. funkar och har iaf enligt mig bra med papper på rullen

• MosterMammaMia
    magikatt skrev 2008-08-25 22:13:48 följande:
    Hur gör du när du ska byta "tema"?Kollar du först så att det finns ett toapapper som kan passa in på det tilltänkta temat?
    Finns inte toalettpapper som matchar mönstermässigt så får det bli färgmässigt.
  • Toviz

Lidl floralys tio pak två paket för 69 har jag för mig

• Joonas

Edet extra! 100 meter papper på varje rulle, då behöver man inte köpa mer än 4 i taget!

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!
  • jenny8941

jag köper toapappret på överskottlagret, det är en stor bal och extremt drygt papper. Vi är 8st i våran familj så det går ju lite papper :)

• NoXigen

Coops egna..2 st 6 pack eller 8 pack kanske för 45 spänn..lent som siden för gumpen

emet skrev 2008-08-20 14:49:30 följande:
    jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?
  • magikatt
    MosterMammaMia skrev 2008-08-27 16:57:24 följande:
    Finns inte toalettpapper som matchar mönstermässigt så får det bli färgmässigt.
    Aha! Antar att du menar färgen på mönstret då?
    Nu kom jag att tänka på en sak bara för det.Finns det toarullar med andra färger än vitt/grått som grundfärg?
    Hade varit lite kul med toapapper i lila,grönt,rosa,blått etc. Typ enfärgade
  • MosterMammaMia
    magikatt skrev 2008-08-28 20:51:28 följande:
    Aha! Antar att du menar färgen på mönstret då?Nu kom jag att tänka på en sak bara för det.Finns det toarullar med andra färger än vitt/grått som grundfärg?Hade varit lite kul med toapapper i lila,grönt,rosa,blått etc. Typ enfärgade
    Finns åtminstone rosa och lila.
Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?