• emet

Vilket toalettpapper använder ni?

jag letar efter ett bra toalettpapper till ett så bra pris som möjligt. Förösker leta efter någon pris efter meter statistik på nätet . Hittar inget där så jag kollar helt enklet med er, vad använder ni? prisvärt?

• Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?
  • Hedebris

lambis är värdelöst enligt mig.. det bara går sönder när man ska torka sig....

själv gillar jag icas

• tii

Jag använder också lambi. Oftast. Nu har jag nåt prassligt papper som jag inte gillar, för lambi var slut sist o jag var tvungen o ha.

• Humlemamma
    Pyff skrev 2008-08-20 16:47:22 följande:
    Lambi! Personligen anser jag det vara ett av livets stora mysterier hur folk kan snåla på toapapper??!! Hur kan man vilja torka sig med typ krepp-papper i röven??? Hur många ören sparar du egentligen och hur ont får du? I längden är jag oxå övertygad om att det inte är billigare med kass papper för du använder mer än dubbelt så mycket av det kassa pappret för att det inte har någon uppsugningsförmåga. Om jag är hemma hos nån som har tunt äckligt papper så märker jag ju att jag behöver ta en halv rulle för att torka mig och slippa få piss på händerna! Nej, sluta snåla på fel saker säger jag
    Ja LAMBI använder vi här hemma!

PÅ tal om snåla! Ett ställe man absolut INTE borde snåla in på skithuspapper är väl ändå på förlossningen på sjukhuset!! Jösses, vem fasen vill torka sig med en rulle tapet efter man klämt ut en bebis mellan bena??
    (Jag tog med mig en rulle lambi hemifrån)
    **Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
  • Pyff
    AjaSsa skrev 2008-08-20 16:58:57 följande:
    Ja LAMBI använder vi här hemma!PÅ tal om snåla! Ett ställe man absolut INTE borde snåla in på skithuspapper är väl ändå på förlossningen på sjukhuset!! Jösses, vem fasen vill torka sig med en rulle tapet efter man klämt ut en bebis mellan bena?? (Jag tog med mig en rulle lambi hemifrån)
    Jag vet!! Det är ju helt sjukt att de tror att man vill torka sitt söndertrasade underliv med krepp-papper!!! JAg hade oxå med mig Lambi då jag hade hört om denna fasa
  • Humlemamma
    Pyff skrev 2008-08-20 17:01:52 följande:
    Jag vet!! Det är ju helt sjukt att de tror att man vill torka sitt söndertrasade underliv med krepp-papper!!! JAg hade oxå med mig Lambi då jag hade hört om denna fasa
    hehe ja, de e juh helt galet =)
    **Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
  • Nandez
    Annnah skrev 2008-08-20 16:09:15 följande:
    här torkas baken med coop X-tras toapapper. Toppen. Allt annat går bort. Antingen är papperen hårt som grövsta tallbarken, eller för mjukt så då slirar det bara och fingrarna trycks igenom Men inte med X-tras papper alltså.
    Vi använder också Coop x-tras toapapper.
    Åter hemma.
  • MissLillan

serla för att min sambo vill ha de...

• norgesessan

serla är det vi har ja...Vi köpte nåt billigt i helbal, men dom rullarna gick ju åt så snabbt, så det var bara fusk...vet dock inte vad det hette, köpte på eko eller nåt..

Emil 03-Jonathan 05 och LillKnodd bf. jan.09
Svar på tråden Vilket toalettpapper använder ni?