• Anonym (ej privat)

Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?

Accepterar de leksaker och att ni onanerar? Berättar ni för era män när ni gör det eller tycker ni dom ska skita i det?

• Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?
  • snapdragon

vilken underlig fråga?
    varför skulle någon ha ett problem med det?

• Anonym (ej privat)

Min make blir skitsur.... Jag får inte använda dildos för då tycker han att jag är otrogen och då är det samma sak som att han skulle gå och kn*lla nån annan tjej.

Idag kom han hem och anklagade mig för att ha pullat för att han hittade ett blött linne i trappen som jag slängt ner mot tvättstugan.

Har varit sjuk och svettats kopiöst mycket, därför det svettiga linnet.

Jag blev helt galen, så jäkla förbannad över hans fråga. Tycker han ska skita i om jag pullar eller inte, är väl min privata sak. Vi är gifta men man måste väl få ha ett privatliv iallafall.

• Livshlädje

Min man är supernyfiken och önskar mer än nåt att han kunde var en flug apå väggen när jag leker med mig själv i ensamhet! Och han tänder på bara tanken..

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • Anonym (ej privat)

Är väl ingen underlig fråga. Alla lever ju inte samma liv som du gör.

snapdragon skrev 2008-08-21 21:01:56 följande:
    vilken underlig fråga?varför skulle någon ha ett problem med det?
  • Anonym

Han har inget emot det, tvärtom! Jag gör det ofta och han vet om det.

• snapdragon

jag har aldrig hört talas om något liknande, så därför var det för mig underligt, jag är fullt medveten om att alla inte lever som jag, men tycker att det är en helt bisarr sak att bli upprörd över.

och nu när du utvecklat situationen lite så undrar jag:
    1: om han själv aldrig onanerar
    2: om han alltid varit såhär elle rom det är något nytt han börjat med?

Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:03:48 följande:

Är väl ingen underlig fråga. Alla lever ju inte samma liv som du gör.
  • snapdragon

jag har _i stort sett_ aldrig skulle det stå, föll visst bort av någon anledning.

• Anonym

Jag onanerar och han runkar..
    Helt ok för oss båda.

• Anonym (ej privat)

Jo han onanerar. Jo han har nog alltid varit sån här. Vet att det i början störde honom att vi kunde ha toksex en natt och sen onanerade jag dagen efter. Då fick han för sig att han inte kunde tillfredställa mig.

Som saken är nu är att jag har noll sexlust. Sex finns inte i mitt liv och det känns på nåt sätt som att hans onaniförbud har med saken att göra.

Det gör mig obekväm när han frågar om jag onanerar och jag vet att han blir sur om jag har det och därför har jag tidigare ljugit och svarat nej. Men jag hatar att ljuga och därför har jag helt enkelt slutat. O på nåt vis så har jag i bakhuvudet att det kan ha med min olust till sex.

snapdragon skrev 2008-08-21 21:08:36 följande:
    jag har aldrig hört talas om något liknande, så därför var det för mig underligt, jag är fullt medveten om att alla inte lever som jag, men tycker att det är en helt bisarr sak att bli upprörd över.och nu när du utvecklat situationen lite så undrar jag:1: om han själv aldrig onanerar2: om han alltid varit såhär elle rom det är något nytt han börjat med?Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:03:48 följande:
  • snapdragon

men hur berättigar han sin egen onani om han inte unnar dig samma sak, det är ju helt ologiskt?

på den frågan hade jag i den situationen sagt att det har du inte med att göra, tror jag.

Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:12:37 följande:

Jo han onanerar. Jo han har nog alltid varit sån här. Vet att det i början störde honom att vi kunde ha toksex en natt och sen onanerade jag dagen efter. Då fick han för sig att han inte kunde tillfredställa mig.Som saken är nu är att jag har noll sexlust. Sex finns inte i mitt liv och det känns på nåt sätt som att hans onaniförbud har med saken att göra. Det gör mig obekväm när han frågar om jag onanerar och jag vet att han blir sur om jag har det och därför har jag tidigare ljugit och svarat nej. Men jag hatar att ljuga och därför har jag helt enkelt slutat. O på nåt vis så har jag i bakhuvudet att det kan ha med min olust till sex.
Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?