Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?
Accepterar de leksaker och att ni onanerar? Berättar ni för era män när ni gör det eller tycker ni dom ska skita i det?
Accepterar de leksaker och att ni onanerar? Berättar ni för era män när ni gör det eller tycker ni dom ska skita i det?
Du kanske tänkter för mycket på dig själv.
"Det jag ogillar är hur den enskilde individen t o m uppmuntras att vägra ta sitt ansvar för sitt folk och sin Stat, och istället prioritera sina egna små kemikalier i huvudet denne kallar lycka eller vadsomhelst."
Det är någon Lage som skrivit det. Det är ju oerhört användbart som kommentar till nästan vad som helst.
Tänker jag på mig själv??? Hur kan du läsa in det i det jag skrivit?
Sanna Gosing skrev 2008-08-22 12:42:20 följande:
Jag kan då inte hålla det för mig själv, känner mig som att jag gjort nå bus och måste bara berätta för min man. Han har inget emot att jag onanerar, det är ju inget som hindrar oss i vårt gemensamma sexliv.
Anonym (ej privat) skrev 2008-08-22 12:43:18 följande:
Jo jag är gift med honom. Förstår ingenting av det du surrar om...
Sanna Gosing skrev 2008-08-22 12:54:45 följande:
Jag har under åren med min sambo fått flera roliga leksaker som användes både när jag är själv eller när vi leker tillsammans.
Den senaste var en Rabbit som jag fick när han skulle jobba helg/kväll
ibland brukar jag mms.a bilder när han är på jobbet så han vet vad han har att vänta sig när han kommer hem.
Oftast är min lust som störst efter att jag har onanerat vilket han uppskattar.
TS jag hoppas att du hittar en lösning på erat problem.
Anonym (ej privat) skrev 2008-08-22 12:59:57 följande:
Varför håller du på och fjantar dig?
Förstår du inte att det är ett verkligt problem för mig?
Tycker du det är skojigt på nåt sätt?
Är du kanske bättre än mig och därför har rätt att larva dig och håna nåt som är ett stort problem för mig?
Sanna Gosing skrev 2008-08-22 13:29:15 följande:
Har bara läst TS.
Accepterar och accepterar, det har ju inte han med att göra egentligen! Men vi är öppna med vårt sexliv och det är en självklarhet för oss båda att den andre onanerar. Vi kan prata om det utan problem. Ibland onanerar vi tillsammans också.
han har inga problem alls med det