• Anonym (ej privat)

Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?

Accepterar de leksaker och att ni onanerar? Berättar ni för era män när ni gör det eller tycker ni dom ska skita i det?

• Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?
  • Kallemannen

Men ett förhållande utan sex kan ju inte vara något att bygga på. varföt bryter du inte upp? Hur gamla är ni?

Anonym (ej privat) skrev 2008-08-22 11:54:21 följande:

Jo det händer, men alltid med ursäkten att det är för att jag inte ställer upp som han måste runka.
  • Anonym (ej privat)

Problem är väl till för att lösas... Jag försöker hellre lösa problemen innan vi ger upp. Vi är båda i 30-års åldern. Gifta med villa volvo unge o hela kalaset .

Kallemannen skrev 2008-08-22 12:01:45 följande:
    Men ett förhållande utan sex kan ju inte vara något att bygga på. varföt bryter du inte upp? Hur gamla är ni?Anonym (ej privat) skrev 2008-08-22 11:54:21 följande:
  • Anonym

Tycker ni det är ok att killen porrsurfar samtidigt som han onanerar? Om inte vad beror det på, han använder då bilderna bara som ett substitut till tjejen han vanligtvis brukar ha sex med precis som ni använder en dildo som substitut för mannen ni vanligtvis har sex med.

Jag kan förstå att vissa killar kan tycka det är snudd på otrohet att tjejer onanerar med olika hjälpmedel, precis som många brudar går i taket när de får veta att deras män porrsurfar.

• Anonym (ej privat)

Tycker inte det är fel att han porrsurfar, är ju helt upp till honom.

Så den teorin föll...

Anonym skrev 2008-08-22 12:07:35 följande:
    Tycker ni det är ok att killen porrsurfar samtidigt som han onanerar? Om inte vad beror det på, han använder då bilderna bara som ett substitut till tjejen han vanligtvis brukar ha sex med precis som ni använder en dildo som substitut för mannen ni vanligtvis har sex med. Jag kan förstå att vissa killar kan tycka det är snudd på otrohet att tjejer onanerar med olika hjälpmedel, precis som många brudar går i taket när de får veta att deras män porrsurfar.
  • Anonym (Samma)

För min del är det helt ok med porr och onani så länge han inte letar upp någon han porrar med över msn eller liknande .

• Anonym (funderar)

Din sambo hade alltid haft problem med din onani som jag förstog det, men sedan du slutade vilja ha sex så eskalerade problemet, eller??

Jag kan faktiskt förstå din sambo! Från början så funderade jag inte alls över sambons onani dock, jag gjorde ju det och antog att han oxå gjorde det. För mig är det inte samma sak som sex utan jag behöver båda delar, sex och onani. Så jag antog att han oxå behövde båda delar. Efter ngt år så slutade han vilja ha sex nästan helt, vilket blev VÄLDIGT jobbigt för mig som fortfarande hade massa lust och faktiskt inte ens nästan blir tillfredställd av onani på ett sådant vis att det kan ersätta sex. Det är verkligen två HELT skilda saker för mig och det ena kan aldrig ersätta det andra. Så det var oerhört frustrerande att han nästan aldrig ville! Efter ett tag började han se på porr ganska mycket och runkade då till det. Plötsligt fick jag alltså inget sex nästan och de få gångerna vi hade sex (kanske en gång i månaden högst) så informerade han mig efteråt om att han enbart gjorde det för min skull. Och samtidigt satt han framför datorn, såg på porr och runkade VARJE dag. Då kunde jag inte längre känna att det kändes ok att han runkade och inte heller att han tittade på porr (vilket egentligen var ngt JAG introducerat i vårat förhållande då jag tänder på porr).

Hans totala ointresse för sex med mig samtidigt som porren och runkande blev en STOR del av hans liv innebar att jag kände mig ganska värdelös och oatraktiv. Detta var inte ngn svacka heller utan så här var det i flera år. Ur detta kom att jag kände att all porr och även tex musikvideos i XXX version osv kändes äckliga, förnedrande och i princip som att han var otrogen. Min tolleransnivå för porr gick från att JAG kunde skicka bilder på ngn sexig tjej till HONOM till att jag övht inte klarade av att han såg på ngn form av porr. Och även gällande hans onani kände jag mig mer eller mindre värdelös när jag såg att han onanerat (han lämnade ju alltid spår). Detta även efter att vi efter mycket om och men faktiskt fick igång vårat sexliv. Det blev så oerhört infekterat att jag inte klarade av det alls längre. Detta blev tillslut ävn en av anledningarna till att vi gick isär, alltså inte ATT han tittade på porr för det slutade han med. Men att vårat sexliv blev ett så otroligt infekterat ämne att vi inte längre kunde komunicera kring det alls. Men det låg såklart även annat bakom vår separation!!

Ngnstans käns det som att din sambo TS upplever er situation liknande och att det lett till hans totala motstånd till din onani. Rätta mig om jag har fel, men det är den bild jag fått av dina inlägg! Och jag kan i så fall faktiskt förstå din sambo till viss del även om jag egentligen håller med både dig och alla andra om att onani är ngt naturligt och att alla har rätt till sin egen sexualitet!!! Har alltid gjort det själv oavsett om vi haft sex varje dag eller väääldigt sällan.

• Anonym (ej privat)

Han hade lika stort motstånd till min onani från början. Även om han kanske inte då vågade säga det lika tydligt som nu.

Det känns lite som om den enda sex jag som kvinna har rätt till är den sexen jag har med honom.

• Anonym (ej privat)

Jag känner det lite som att han kvävt den sexlust jag en gång hade. Han började sakta att ta bort onanin och tyvärr följde vårt gemensamma sex oxå med ner i soptunnan.

• Sanna Gosing

Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:54:22 följande:

...
    Sen när jag skulle promenera med jyckarna så passade jag på att slänga in en tvätt i maskinen och får kommentaren, jasså, ska du tvätta för att dölja spåren...
    ...
    För att inte tala om vad du gör med hundarna ...
  • Anonym (ej privat)

Ja typ...
    Sanna Gosing skrev 2008-08-22 12:34:16 följande:

Anonym (ej privat) skrev 2008-08-21 21:54:22 följande:
    För att inte tala om vad du gör med hundarna ...
Svar på tråden Ni kvinnor, hur ställer sig era män till att ni onanerar?