Vilken bantningstablett fungerar PÅ RIKTIGT???
Man hör om så många bantningstabletter som ska göra si o så o man rasar i vikt osv...MEN vilken fungerar egentligen?? någon med egna erfarenheter ??
Man hör om så många bantningstabletter som ska göra si o så o man rasar i vikt osv...MEN vilken fungerar egentligen?? någon med egna erfarenheter ??
Nej, jag har inga problem alls, förutom att gå ner i vikt förstås...
Det braiga med reductil är att jag nu inte längre tar mer än en portion vid måltiderna. O ändå blir mätt, och inget snaskande emellan måltiderna. Äter sista målet vid 17-tiden och klarar mig sen till morgonen. Helt kanon.
Man ska inte äta dom mer än max 1 år.
Jag var likadan, smörgåsar, oboy, godis, chips, popcorn.... kvällarna framför tvn innebar alltid mat. Men inte nu, ikväll har jag visserligen ätit lite polly men det är jag värd. ![]()
något ikke receptbelagt hade varit bekvämare lat som jag e..
Ja det är extremt pinsamt och det finns många puckon som tror att överviktiga människor bara sitter o äter hela dagarna.
Men det är din kropp och ditt liv, upp till kamp
Har du provat andra sätt att gå ner i vikt?
Är oxå viktigt att motionera när man äter reductil.
har nog provat allt även naturdiet..men jag blev så hungrig att jag åt en stund efter naturdieten flera gånger o då blir det ju som att jag ätir dubbelt så mycket..har jag lyckats att äta någorlunda bra i 2-3 veckor så bara vänder d och så vräker jag i mig istället helt sjukt..och motionen blir lidande då jag är ensam med min flicka utan barnvakt..
Receptfritt (och gratis
): Gör en matlista med mängd och typ av mat. Följ den exakt. På ett par veckor så kommer du ha vant dig vid att äta mindre och blir inte sugen/hungrig lika ofta.
.
Viktväktarna brukar vara kanon för att lära sig äta rätt och nyttigare än att stoppa i sig en massa onödiga tillsatser. Tyvärr är de långt ifrån gratis . . .
Oki, men promenader går väl? eller cykla...