• sophialicious

Vilken bantningstablett fungerar PÅ RIKTIGT???

Man hör om så många bantningstabletter som ska göra si o så o man rasar i vikt osv...MEN vilken fungerar egentligen?? någon med egna erfarenheter ??

• Svar på tråden Vilken bantningstablett fungerar PÅ RIKTIGT???
  • Trinity78
    anna01 skrev 2008-08-21 22:12:25 följande:
    Med cambridge gick jag ner 9.5 kg på 3 veckor Viktklubb.se är också jätte bra.En kopis prövade tabletterna Kuur å hon sa att de funka.
    Det varnas för Cuur numera. De kan ge allvarliga leverskador.
    Allt, allt, allt kommer till den som vågar vara rädd
  • sophialicious
    idisb skrev 2008-08-21 22:14:46 följande:
    äter tabletter nu som ökar förbränning, ta bort hunger helt. bra för kroppen? vet inte men funkar gör de, gått ner 3 kg på en ve och äter ändå bara för man ska men inte mer än så
    vad är det för några då?
  • Ayya

Var det inte den det var lite skriverier om förut, innehöll efedrin?

• idisb
    Ayya skrev 2008-08-21 22:21:43 följande:
    Var det inte den det var lite skriverier om förut, innehöll efedrin?
    den gamla va phedra i som efedrin kommer ifrån om ja minns rätt, men denna är laglig o utan
  • Ayya

Oki... tyckte bara jag kände igen namnet.

• LeWi

Jag körde 14 dagars kickstart med Allevo i våras. Gick ner knappt 5 kilo på det fast det var ju såklart en del vätska.
    Men, tanken med det var att få lite motivation och en "springade start" så att säga och det fungerade utmärkt!
    Efter kuren så har jag följt två regler
    50% grönsaker på tallriken och aldrig mer mat i en sittning än vad som skulle rymmas i mina två kupade händer.

Sen kom jag igång med träning också vilket nog gör mer än kostomläggningen då jag inte åt helt uppåt väggarn innan heller.
    Kort och gott sen mitten av maj när jag började kuren har jag tappat 11 kilo och 15 cm runt magen

I reject your reality and substitute my own.
  • sophialicious
    LeWi skrev 2008-08-21 22:28:53 följande:
    Jag körde 14 dagars kickstart med Allevo i våras. Gick ner knappt 5 kilo på det fast det var ju såklart en del vätska.Men, tanken med det var att få lite motivation och en "springade start" så att säga och det fungerade utmärkt!Efter kuren så har jag följt två regler50% grönsaker på tallriken och aldrig mer mat i en sittning än vad som skulle rymmas i mina två kupade händer.Sen kom jag igång med träning också vilket nog gör mer än kostomläggningen då jag inte åt helt uppåt väggarn innan heller. Kort och gott sen mitten av maj när jag började kuren har jag tappat 11 kilo och 15 cm runt magen
    alevo är väl som naturdiet eller?
  • sophialicious

förstod inte var det cuur det var efedrin i ??

Svar på tråden Vilken bantningstablett fungerar PÅ RIKTIGT???