Vilken bantningstablett fungerar PÅ RIKTIGT???
Man hör om så många bantningstabletter som ska göra si o så o man rasar i vikt osv...MEN vilken fungerar egentligen?? någon med egna erfarenheter ??
Man hör om så många bantningstabletter som ska göra si o så o man rasar i vikt osv...MEN vilken fungerar egentligen?? någon med egna erfarenheter ??
fick nyss ett tips från en vän varje gång man är sugen på nåt ska man blunda och tänka på nån smal kändis och sen se sig sj i spegeln!
Har provat det... deras mintchoklad är svingod... för god... slank ner både 1 och 2 för många ibland...
ett tips till köpa för små byxor...
Xenical heter det... O visst det hjälper, man skiter ju ner sig om man äter nåt fett och går på denna tablett...
Reductil är oxå receptbelagt och funkar för många. Speciellt för människor där maten tagit över psyket.
Ne, käkade kuren i 4 eller 5 veckor... Var konstant hungrig, hade huvudvärk och konstant sur och irriterad... Ne var absolut inget för mig.
föresten nån som vet nåna bra tränings övningar att göra hemma? har problem med ryggen nämligen och kan inte ligga o göra situps som andra..osv..
Har provat nutrilett, smakar som kartong. Provat att bara äta sallad, var konstant hungrig. Provade att äta GI, var konstant trött och hade ingen energi alls. Provat att träna hårt, funkade ett tag men sen stannade det upp.
Ökade min dos av reductil igår så vi får se, kanske kan gömma mig bakom en lyktstolpe till våren. ![]()