• Millan69

Pergotime behandling

iida84 skrev 2008-09-05 14:06:21 följande:
    Okej, tack :Ddå vet jag de, så man inte missar den, de vore ju hemskt ^^,
    Det behöver juh inte varsa så med dig iida84, alla kan juh ha olika, men det e juh bra o vara uppmärksam =)

Lycka till
    Millan
  • Millan69
    iida84 skrev 2008-09-05 14:11:27 följande:
    Nä, jag tänkte vi ska ha sex minst varannan dag från tabletterna är tagna, så ser vi när det blir :)vill ju inte missa en enda chans till bebis ;P
    haha, nä det trodde inte jag iheller, men här e det lite motvilligt fr gubbens sida..säjjer att han inte preseterar på kommando..

Men det ska väl lösa sig =)

Kram
    Millan
  • Millan69
    EbbaGrön skrev 2008-09-05 17:28:13 följande:
    Hallåj!Får jag vara med här också? Har PCO och är nyss ätit min andra pergo-kur, väntar nu bara på ÄL. Borde ha ÄL nu i helgen eller början på veckan. Förra månaden när jag åt pergo fick jag ÄL (testade med stickor) på dag 17. Lycka till allihopa!
    iida84 skrev 2008-09-05 17:29:05 följande:
    Hej ebbagrön :)klart du får vara med :) alla får vara med som är på pergokur. jag ska börja med min försat pergokur på söndag :) sen får vi hoppas på de bästa =)
    Lycka till =)

Millan69
  • Millan69

Fullt utslag på mitt äl-test nu under fm... =)
    *weeeehaaa*

//Millan69

• Millan69
    lerumstessan skrev 2008-09-07 11:59:06 följande:
    Hmm ni fick jag en rosa flytning som blodblandad när jag var på toa......lite tidigt för en nidis va med Äl runt den 3 sep?? Millan69: Vi är visst med i exakt samma trådar!!
    Haha, jag såg det =)
    Det betyder juh bara en sak, jo att vi måste juh följas åt nu =)

Kram på dej o lycka till..

förresten jag har inget svar på din fråga =(

Kram
    Millan
  • Millan69
    Busunge06 skrev 2008-09-07 12:31:03 följande:
    ni som äter pergo åker ni in för att kolla om ni fått några ägg o gör vul???
    Busunge06 skrev 2008-09-07 12:55:32 följande:
    har era män lämnat spermaprov??
    Nope inget av det, inte än ivf...
    Har tagt blodprov för att se om jag fått äl =), förra omgången jag tog hadec jag inte fått, men då hade jag inte börjat med Pergo bara metformin.
    Nu har jag tagit pergo första omgången o idag fick jag fullt utslag på äl-testet

//millan
  • Millan69
    Busunge06 skrev 2008-09-07 13:08:34 följande:
    millan69ok hoppas på pluss va du tvungen att åka t gyn för att ta blodprovet el kunde du ta det på vc??
    Det gjorde jag uppe på lab på lasarettet, memn man måste juh ha en remiss, men det skrev min gynläkare ut per tel =)

Varför inte min gubbe kollat sina spermier beror på att han har barn sedan innan(ja jag med), men händer det inget kommer jag att köpa sånt test man gör hemma dör o kolla läget..
    Men men, vi får hoppas att det kommer att finnas ngn lite simmare som e duktigare än dom andra..o att man sedan inte får ett mf.
    Det e faktiskt det som jag tänkte på mest sedan jag började med pergotimen.
    Tycker mej se massor här som fått mf när dom ätit pergotime.

Men ikväll ska det köras hårt..har molande värk nu i nedre regionerna..så det e bara att köra på =)
    *weeeehaaa*

Kram
    Millan
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-09-08 09:53:33 följande:
    Hej på er!Hur går det med äl för er alla? Ska börja äl testa imårrn..gissar på äl runt fredag..om det blir nån äl..Hoppas alla haft en skön helg!Kärleksbarn: Millan hade testat med äl stickor å fått fullt utslag,dvs hon hade starkt streck på stickan just då så hon lär ha kört på så d ryker,int sant Millan?
    Jepp precis så menar jag =)

Kramen
    Millan
  • Millan69
    iida84 skrev 2008-09-08 11:35:30 följande:
    jag tror jag ska ha äl runt den 19-20, om de blir äl.. funderar faktiskt på att köpa äl stickor så jag vet :)
    ja det tycker jag att du ska göra =)

Millan
  • Millan69
    iida84 skrev 2008-09-09 00:12:51 följande:
    Shit, sitter på apotekets hemsida och inser att ägglossningstest är ju skitdyra.. =/ de var jag inte alls med på.. Vad brukar ni köpa för sort?
    Gå in på testlagret.se =), där beställer jag ivf.

kram
    Millan
Svar på tråden Pergotime behandling