• Millan69

Pergotime behandling

Läste detta med på en sida från ngt landsting:

"Ett progesteronvärde över 28 räknas som ett bra värde för ägglossning. "

Kramen
    Millan

• Millan69

jag vet int hur jag ska känna mej, var juh 10år sedan jag fick min senaste pojke ;)
    Har ont i bröstvårtorna när jag tar av mej BH, men annars inget...
    Lite trött e jag allt, men det e kan juh vara att jag har jobbat hela helgen ;)
    men hela förra v gick jag o la mej tidigt så visst har jag varit trött, men men vi får se =)

Kram Millan

• Millan69
    lerumstessan skrev 2008-09-15 12:03:41 följande:
    Jag har mest haft känningar i "tjejmagen". Det har ilat och stuckit till om vartannat, ibland pirrar det även lite inuti om man säger så, jättemycket mensvärkskänsla i ländryggen med. Lite ömma bröstvårtor kanske men inte alls svullna bröst som jag brukar ha innan mensen kommer. Ska testa imorgonbitti då jag ska till min nya klinik imorgon och det är ju lite onödigt om jag redan är på smällen men sån tur kan man ju inte ha, att det ska ta sig på första pergokuren!
    haha, nä precis, ska man ha sån tur =)

kram o lycka till
    Millan
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-09-15 12:22:22 följande:
    Ojoj,d blir spännande å se om ni båda  inom nån dag!! Låter ju lovande.....Måste kika in tidigt imorrn å se om du har en bebbe i magen,Tessan!!!Jag lyckades på första kuren när jag blev gravid förra gången så sån tur kan man faktiskt ha!LYCKA TILL!När ska du testa,Millan?
    jag vet inte, tror ni inte det e tidigt o kolla imorron?
    Annars e jag sån att jag väntar o ser om mensen kommer, o kommer den inte så..då e juh det en överraskning.
    Nu har jag juh 20 G-test hemma(stickor) så visst kan man ta sej en glutt, men jag väntar nog några dagar till =)

Kram
    Millan
  • Millan69
    lerumstessan skrev 2008-09-15 14:25:13 följande:
    Åh, jag önskar jag vore som du som kan vänta!! Jag har redan testat 2 ggr......men jag är extrem testoman och varje gång man läser om någon som plussat på säg....BIM-6 så tror man att man kanske också kan......hehe
    hehe..well..vi får väl se, du kanske har sått ett frö i min hjärna ;)

Kram
    Millan
  • Millan69

Tänkte höra här lite med er.
    Nu har jag juh gjort första pergokuren o ska ha bim den 19 ..e det tänkt omjag har 28 dgs cykel ;)
    Min läkare har inte hört av sig än, men hade juh 37 i värde.

Hur tror ni det blir nu, ska jag göra ett uppehåll i pergon nu (fick bara utskrivet EN gång) el kan man köra på en omgång till direkt efter.
    Har juh läst att pergon sitter kvar i en mån efter första kuren.
    Tycker mej ha läst att det har varierat här på dom olika listerna

puss o kram på er
    Millan

• Millan69

Hej o hå..
    Vet inte om det e en spotting jag fått,antagligen.
    När jag torkade mej imorse var det några blodstrimmor på pappret.
    Nu var det inget, eftersom jag har BIM på fredag så e det väl åt den riktningen det pekar =(
    Men jag har väl nästan misstänkt detta, eftersom jag knappt fick till det med mannen under äl, MEN det behövs juh bara en gång eg ;)
    Nya tag

Kram
    millan

• Millan69

jag kollade igår fm o det visade inget,m men iofs så e jag trött, har varit hela denna v, kissat extra tycker jag, men det e väl för tidigt med alla såna symptomer, samt försent för en nidis..

Jaja, jag återkommer =)

Kram
    Millan

• Millan69

Jepp nu har Fröken röd kommit, men jag hade inte räknat med att det skulle bli ngt denna mån.
    Jag kör på igen, ska ringa min läkare imorron igen.

Kram på er
    millan

Svar på tråden Pergotime behandling