• iida84

Pergotime behandling

Nej, min kille har inte tagit spermaprov , men läkaren tyckte de var onödigt, han har två barn sen innan med en annan :)
    jag ska ta min första tablett idag :D
    sen får vi se :)

• iida84
    Millan69 skrev 2008-09-07 14:52:24 följande:
    Det gjorde jag uppe på lab på lasarettet, memn man måste juh ha en remiss, men det skrev min gynläkare ut per tel =)Varför inte min gubbe kollat sina spermier beror på att han har barn sedan innan(ja jag med), men händer det inget kommer jag att köpa sånt test man gör hemma dör o kolla läget..Men men, vi får hoppas att det kommer att finnas ngn lite simmare som e duktigare än dom andra..o att man sedan inte får ett mf.Det e faktiskt det som jag tänkte på mest sedan jag började med pergotimen.Tycker mej se massor här som fått mf när dom ätit pergotime.Men ikväll ska det köras hårt..har molande värk nu i nedre regionerna..så det e bara att köra på =)*weeeehaaa*KramMillan
    hehe, de låter kanon :) kör på hårt. ^^
    jag tänker faktiskt så mycket på om hans simmare fungerar. MEn kommer nog göra om mina pergokurer inte tar sej..
    Han lyckades göra sin tjej gravid på första försöket med pergo sist oxå :) hon hade samma problem som mej :) så de vore itne omöjligt :D *hoppas på de bästa*
  • iida84

jag tror jag ska ha äl runt den 19-20, om de blir äl..
    funderar faktiskt på att köpa äl stickor så jag vet :)

• iida84

Shit, sitter på apotekets hemsida och inser att ägglossningstest är ju skitdyra.. =/ de var jag inte alls med på..
    Vad brukar ni köpa för sort?

• iida84
    Totta75 skrev 2008-09-09 08:39:05 följande:
    Dessutom är det snabb leverans på dom,kommer inom ett par dar(vardagar)..
    det låter ju kanon :) ska gå in där o kika :)
  • iida84

ja, de vore inte dumt :)
    nackdcelen är att jag har inegn aning om när jag ska ha BIM.. det borde rent teoretiskt sett vara 28 dagar efter första mensdagens sist?
    och då är det den 3/10.
    pergo togs mellan 7-11/10.
    jag beräknar att min äl ska komma runt den 19-21/9.

• iida84

jag har ingen aning ;)
    Men jag berätta om de ändras :)

• iida84

totta75: då blir de myspys ikväll? ;)

• iida84

Hehehe.. hoppas de tar sej då ;)
    gratta sonen med ^^

• iida84

imorn är de sista tabletten som tas av pergo :D

Svar på tråden Pergotime behandling