• iida84

Pergotime behandling

tycker de är lite konstigt att inte jag ska göra någon kontroll för att se om jag får äl eller inte..
    Men de kanske inte alla gör?

• iida84

Jag kan inet svara alls på vad det menas.

Men jag blir oxå chockad över att man inte får reda på om de verkliegn hänt något, min läkare sa typ, blir de inget så får du väl äta pergo näsat mens igen. men jag kmommer inte få mens om jag inte har äl.. =S

• iida84
    Millan69 skrev 2008-09-12 12:39:46 följande:
    jodå, man kan få mens fast man inte har äl, det har juh jag =/KramMillan
    jag får inte mens om jag inte har äl, och de brukar jag har ungefär 2-3 ggr per år, det är enda gångerna jag har min mens. Men om jag inte får mens o gravtest visar - så får jag väl äta pergo igen :)
  • iida84
    totta75
    jadu, bra fråga, men jag har fortfarande gestapuran så jag borde ju kunna äta dom igen, men då blir de massa väntan, men min läkare sa även att jag kan börja med dom när jag ivll, jag behöver ingen mens =)
  • iida84

oja.. jag hoppas, men försöker o förtränga tankarna..
    nästa helg är de dags för äl..
    så nästa helg är ja busy :P heheh

• iida84

hehe =) de låter som ni har high light nu då med testande ;)

Jag är snarare tvärtom, jag testar inte i onödan, har nog testat mej 5 ggr i hela mitt liv..

Får se hur de går denna månaden :)

• iida84
    lerumtessan gud vad synd! men jag säger som totta det var ju bra att du fick så vänligt mottagande och att dom verkligen bryr sej :)
    jag håller alla tummar på en spontan äl i oktober :)
  • iida84

jag har fått utskrivet två kurer, ska äta dom efter varandra om ja får mens.
    Och har jag int blivit med barn efter dom två kurerna så ska ja ringa så ska jag göra ett vul o sen fler pergokurer.
    så jag vet fkatiskt inte hur du ska göra millan

• iida84
    gosssan Listan finns högre upp om BIM.
    jag äter pergo för andra gången, första var för flera år sedan.
    jag fick aldrig veta när jag ungefär skulle ha äl, utan vi har sex varannan dag och tror den kommer ungefär 10 dagar efter sista pergotabletten.
    det bästa är helt klart att du testar dej med äl stickor så du vet när du har äl.

Hoppas de kommer gå bra :)
    en liten fråga baram varför ska du äta progesteron?
Svar på tråden Pergotime behandling