• Fru T

VI från Linköping

kom just på att det e ju fredag idag Dinana har du testat???
    jag har slutat blöda helt, lika plötsligt som det började i söndags...

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 16:46:59 följande:

Var har Fru T tagit vägen? Var ett tag sen som hon skrev.
    Ja har inte rymt ja är bara lite layback just nu, hänger med å läser men vet inte riktigt vad ja ska skriva för stunden..

Jag har fortfarande inte fått provsvaren efter att ja va uppe å lämnat blod så vet fortfarande inte om mina hormoner är som dom ska.
    Jag har bestämt mig för att skita i allt vad Äl-tester, tappkännande osv heter...
    ORKAR BARA INTE å så har ja sagt till mannen att vi måste mysa minst var tredje dag å det va han med på för han vet lika väl som jag att går det för lång tid imellan så blir det så svårt å komma igång igen...
    Försöker fokosera minder på bäbis men sluta tänka på det, det är ju helt omöjligt

Ja letar fortfarande jobb som en galning, JA VILL HA ETT JOBB men jobben tycks inte vilja ha mig.
  • Fru T

Fika hänger ja gärna me på nån da men lördag skippar jag nog. ska ut å partaja på fredag så på lörda har ja bestämt mig för att va soffliggandess å bakis

• Fru T

jag e alltid på för partaj vi får tajma in en lördagskväll eller nått.

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 19:11:37 följande:

Åh, vad kul!!! Då tycker jag att vi ska boka in en lördag snarast
    ja absolut lördagar Ojämna veckor passar mig bäst för då e karln på jobbe å ja kan ha förfest hemma
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 22:05:10 följande:

Fru T: Vad bra Min sambo jobbar istort sett varje lördag kväll, men bara vi planerar ett tag i förväg så kan han säga till om att han ska vara ledig då. Lördag 27 sept kanske? Eller senare?
    Ne men den 27e låter väll bra tycker ja
  • Fru T
    dinana skrev 2008-09-04 08:26:40 följande:
    ja det var ju inte så roligt, men nu får jag en chans att gå ner lite i vikt som jag lovade mig själv om mensen skulle komma. dagens vikt 63,3. någon som vill hänga på ? målet är att gå ner i vikt innan ÄL den 19e september. så det är bara att ge gärnet nu i två veckor.
    synd att du bor så långt bort annars hade du kunna hänga på mig å gå ut å gå, går en rask å lång promenad runt stångån dagligen..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 11:42:57 följande:
    nej nej nej, jag jobbar lördag 27'e, vill med ut o festa juuuuhhh
    då får vi försöka med ett annat datum
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:10:07 följande:

Då kanske vi ska ta ett annat datum då. Lördagar tror jag dock är bäst för då är det nog mest folk ute..
    Ja lördagar e bäst händer inte så mycke på fredagar...
  • Fru T

den 20e kan ja inte för då är ja i växjö å står i baren på min fars 50års fest å glad i hågen

jag kan självklart jämna veckor med, i värsta fall så får ja köra ut mannen, han kan ju behöva va social me sina vänner me å nu när ja tänker efter så jobbar han ju en del på krogen på sina lediga lördagar såå...

Svar på tråden VI från Linköping