• Fru T

VI från Linköping

hallå tjejer! kolla i mitt galleri under starka bilder...

nu åker ja alldelles strax ner te härliga småland å kommer hem i morron kväll, så ta det lugna gatan med skrivandet

• Fru T

Tack!

Det känns heeelt overkligt å jag har lite svårt att tro på det MEN jag har aldrig tidigare fått några spöksträck OCH det sägs ju att ett pluss är ett pluss... Nu är det ju välldigt svagt men ja har ju faktist inte bim förens typ tisdag å ja testa me preg som det står att man kan testa me från bim dagen...

det som fick mig att ändå testa va för att ja hade ett äl-test hemma å det blev två suuuuperstarka sträck på... då kände ja att apoteket nästa liksom..

tar ett nytt test i veckan...

• Fru T

heeh tack alla!

ja går runt å småskakar me ett fånigt leende på läpparna, tur att det är mannen som ska köra bilen säger ja bara

Nu ska vi bara lyckas va tysta om det ikväll för nope ja vill inte berätta för halva släkten NU...

Ha en trevlig helg nu alla

*kramar*

• Fru T

Hellå i stugan Nu är man hemkommern, nyduschad å har krypt ner i sängen me datorn i knät.

Har precis gett min man toaförbud när ja duschar då jag avklarat min första kräkning (har aldrig vart nåt problem innan)
    Å ja kan varken sluta känna å kolla på mina tuttar, inte hänger dom inte

Gårdagen/kvällen/natten var super trevlig å nepp inget avslöjande blev det
    Sjöng karioke från 00 till 3 typ sen kände jag att oj jädrar jag är trött å hoppa in i husvagnen å somna på stört till skönsången som fortsatte inne i lokalen

mannen min kom nog inte in å la sig förens vid 5 tror ja, å ja har hånat honom en hel del då han är grymt bakis idag. Det är INTE jag å det är grymt skönt

Ja tänkte ta ett test till på typ onsdag men kör på Preg då me, dels för att ja vill se ett starkare sträck å dels för ja vill se ett sträck igen känns ju såå sjuuukt overkligt förutom att tuttarna gör elakt ont stundtals..

• Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:42:08 följande:

Vad kul att du hade kul igår o starkt gjort att du kunde hålla dig från att säga nåt Båda ggr jag har varit gravid så har jag berättat det för många samma dag som jag plussat Då blir det nyktert för dig då på lördag Är så glad för eran skull
    Hehe det va inte lätt vill ja lova å jag behövde ju ett par extra ögon i går morse så ja mmsa min kompis i tallboda det första ja gjorde så hon vet ju å ni vet ju så ja har ju fått berätta lite iallafall

Japp det blir en nyckter kväll men vi får se hur långvarig ja blir, är inte alltför road av fulla människor på krogen när jag är nyckter... men det är ju bara att vänja sig för party prinsessa är ja ju!
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-21 18:58:30 följande:

Nä, fulla människor är ingen hit när man själv är nykter, men det är ändå kul att komma ut lite..du får säga till om du inte vill hänga med nu, då får vi ha förfest nån annanstans..
    ne det är lugt å förfest har ja gärna även om ja skulle ändra mig angående utgången träffa folk är ju alltid trevligt å så kan ja ju skratta lite åt er när ni blir onyktra
  • Fru T

PARTY DEN 27'E

Fru T (spik nykter
    firstandhappy Ewa
    Leos och Vincents mamma - Becka
    Marayah.. O ja dricker kanske liiite iaf
    dinana - Diana (jag dricker även om jag kissar på pinne)
    abcde - Jenny

• Fru T

Fru T - Linda(spik nykter!)
    firstandhappy Ewa
    Leos och Vincents mamma - Becka
    Marayah.. O ja dricker kanske liiite iaf
    dinana - Diana (jag dricker även om jag kissar på pinne)
    abcde - Jenny
    thelifesaviour - Sanna (vi får väl se om kisset på pinnet ger några utslag. ;D)

La till mitt förnamn för er som vill veta

• Fru T

åå ja vill ta ett test till nuuu, men ska vänta några dar till, eller rättaresagt försöka

men dääämit va mina tuttar gör ont

• Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-22 13:45:23 följande:
    hehe, ja och mindre ont gör kommer du inte att få, de är ett bra första tecken att ni lyckats få till ett plus som vi sett på din sida..
    hehe ne det kan ja tänka mig å lite typ växtvärk har ja tillåfrån me.. ja det där sträcket ni såg blev bara starkare å starkare efter att ja tog kortet men vill ändå ta ett till test innan ja ringer bm, jooo angående det, vart ska ja ringa för inskrivning å sånt??
Svar på tråden VI från Linköping