VI från Linköping
är det nån av er som har/haft eller känner nån som har/haft eller har provkört/kännt på en Kronan vagn??
www.kronan.com/Inventory/Navision/400011761&menuS=Barnvagn
är det nån av er som har/haft eller känner nån som har/haft eller har provkört/kännt på en Kronan vagn??
www.kronan.com/Inventory/Navision/400011761&menuS=Barnvagn
mmmm nu fick ja en hemleverans på kräftstjärtar
morron på er idag mår ja än så länge bra, hade ganska ont i magen tillåfrån igår kväll men det visade sig att det va ett regält toabesök som behövdes
I morse vid halv 7 vaknade vi av att det pep in ett sms i mannens mobil, hans dotter åkte in till förlossningen efter 36 (önskar ja kunde skriva dom sifrorna stoora) timmar med värkar... så nu sitter vi å väntar på att få veta om det kommer ut en liten tös eller pöjk
haha fatta att ja e gift me en morfar
låter ju skitskumt, typ lika skumt som det låter å säga till sig själv att man ska bli mamma..
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 15:49:35 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-25 16:16:19 följande:
min mor va här en sväng nyss, ååååh my fu*ing goshh det va INTE lätt att va tyst vill ja säga
mannens dottet har inte fött ännu då hon bara va öppen 2cm vid tre så fick hon åka hem igen...
fy tusan säger ja bara.. hoppas ja brås på min mor som ha haft snabba å lätta förlossningar me mina tre småsyskon (jag däremot va tydligen en plåga redan innan hon viste att ja fanns i magen, mor fick diagnosen magkatarr men det visade sig att det va ja)
ååh snälla är det nån som bor på landet eller känner nån som bor på landet???
Vi måste verkligen lämna bort en an våra älskade kissar, hon trivs verkligen inte inne!!
Hon är öronmärkt och kastrerad!
hon vill gätte gärna bo på landet där det kanske finns en lite lada eller stall (hon är född i stall)
Passar inte som innekatt då hon har börjat visa sitt missnöje med att kissa på ställen hon inte ska kissa på. Har gätt henne fler chanser men inser att det går bara inte
Snälla hjälp oss.. Vill inte behöva avliva henne hon är bara ett år.
Hon är hundvan!