• Fru T

VI från Linköping

dinana skrev 2008-09-23 08:22:40 följande:
    Supergrattis! Har vi något å fire på lördag!
    Japp här ska d firas, på alkoholfritt
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-23 08:23:38 följande:
    Fru T skrev 2008-09-23 06:46:08 följande:
    Jättemycket grattis till dig! Hoppas jag får plus också, så är vi två nyplussade!
    Japp tycker allt ni andra som försöker ska ta å plussa snart så ja har nån att "gämföra" me första för dig me va?
  • Fru T

aah juste ringt till kvinnohälsan me å har fått min första tid (30 min för infå å så) 14 oktober, känns ju skit långt dit men får aktivera mig så tiden rasar iväg..

• Fru T

vi hade knapt sex den här månaden...

ja har använt mig av äl uträknaren här på fl.. that´s it

• Fru T
    Mizzz skrev 2008-09-23 15:46:28 följande:
    för er som inte kan dricka på lördag så vill jag bara tipsa om en alkoholfri drink som jag värkligen älska när jag var gravid! www.cocktailguiden.com/drink/kon-tiki
    det där såg ju smarrigt ut, får se vad det blir i drickväg för mig... det är inte mycke som är gott just nu..
  • Fru T
    NoahLeah skrev 2008-09-23 19:27:11 följande:
    En liten fråga..vart går man ut i Linköping nuförtiden??
    Bk/Harrys (total blandning av människor och musik, tre dansgolv å massa barer)

Platå (bara massa brats om du frågar mig, MEN kan va sköj ibland dock äckligt trångt)

Platens (lite skummt ställe me bara massa rockers å alternativare)

Plaza (inget ja kan rekomendera)
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 19:32:59 följande:
    hehehe tur att det finns någon som har koll på läget..en annan brukar bara hamna där det finns billig öl... favvokrog.. Kellys i sthlm.. 19kr/st
    hehe ja mig kan du lite på
  • Fru T

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 20:50:00 följande:

Hej på er tjejer! Hur har ni det ikväll? Själv är jag fortfarande förkyld, men mår lite bättre. Nathalie mår alldeles utmärkt det går fort framåt för henne i utveckling, lär sig alltid något nytt varje dag Fru T: Grattis till ditt starka pluss hur känns det?
    Det känns typ HIHIHIHIiiiii

ringde å fick tid för första träffen hos bm i morse å ska dit den 14e bara info å så men efter samtalet i morse satt ja å fnissa en stund, det gick liksom upp för mig att dääämit det har ju hänt nu

måendet är det lite si å så med, tycker allt lucktar pecka å mår småilla så gott som helatiden, har kräkits lite, tuttarna ja dom känns att dom sitter där å inte behövs där nån operation nu å så lite mojvärk typ deråt imellanåt... men förövrigt är det toppen

JAG VILL HA KRÄFTOR NUUUU!
  • Fru T

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-23 21:04:09 följande:

Fru T: Vad glad jag blir för din skull, så som ni har kämpat vad var din makes första reaktion? har du sagt något till dina föräldrar/syskon än? inte så kul med illamående, men det finns ju tabletter mot det om det blir alldeles för jobbigt! Hoppas du slipper foglossning och klåda sen! Inget annat du är sugen på? det kanske kommer senare i graviditeten Firstandhappy: haha, Nathalie har också börjat med det för ett tag sen, och f-n vad högt det låter, nästan så man får ont i öronen
    hehe hans reaktion va lite oklar till en början men han ÄR super glad å vilken dag som så blir han ju morfar me så den ända vi berättat för är hanns barn.. ett par av mina närmsta vänner med barn vet också men det är för att ja vill ha nån att kunna prata med... skulle vilja berätta för alla NU köpa prylar å vagn å blablabla men ska vänta till inskrivningen iallafall (om ja kan) å så blir det nog iallafall att inhandla nån söt lite boddy på Gekås på måndag..

nope inge mer sug än så länge, bara ett allmänt sug..
Svar på tråden VI från Linköping