Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-09-28 11:49:05 följande:
    nä nu blir det slappa på soffan o sen psyka mannen till att hämta pizza.. va sa din sambo om ditt tillstånd sen då??
    Han sa inte så mycket, är dock lite skadeglad idag för att jag mår som jag gör
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Marayah skrev 2008-09-28 12:00:56 följande:
    Tack för att vi fick vara hos er igår.. Jo det kan juh kännas som mensverk då livmodern växer, så de ska inte vara nått farligt. Men e du orolig så tycker ja att du ska ringa och kolla upp saken.. Lillisen: Tack för att du hittade upp korten. Själv hade ja glömt bort dom. När kom ni andra hem då?? Var skönt att komma hem den tid vi kom, åt upp kebaben, tog två stora glas med mjölk och sen somna ja gott. Vaknade sen typ 1½ timma senare av lilla sonen som var hungrig.. Sen fick sambon vara vaken med honom till ca 6 för han vägrade somna, låg och jollrade glatt o var hur pigg som helst.. Hänger gärna på ett sexparty framöver.. Nu ska här lagas lunch till familjen.
    Jag kom hem 3.30, fick skjuts hem av Firstandhappys mamma.
    Firstandhappy o jag var kvar inne på Harrys o dansade tills de stängde.
    Fru T skrev 2008-09-28 14:11:42 följande:
    är ni trötta idag flickor
    Ja
    Sambon är nu på ikea o tar syskonbilder på barnen på stjärnstudio, sen blir det pizza o cola o kanske chips med den där supergoda dipen som Marayah hade med sig igår.
    Jag mår bättre nu, men ligger fortfarande i soffan.

Marayah: Hur mycket av varje hade ni i dipen?

Marayah skrev 2008-09-28 17:00:41 följande:
    Svårt att säga för ja gör på en höft. Men man får smaka sig fram. Brukar för de mesta göra av vitlökspulver, men de blir minst lika gott med försk pressad vitlök med.
    Ok, får se om jag kan få sambon att åka o handla sen
    Marayah skrev 2008-09-28 17:01:15 följande:
    Ja just ja de var juh de oxå idag.. O de var sista dan idag eller??
    Ja, det var sista dagen idag.
    Fru T skrev 2008-09-28 16:46:46 följande:
    ja brukar göre en egen dipp som är den bäästa bakis dippen 2dl creme fraise (kan inte stava ja veet)1mtsk majonäs1mtsk olivoljaprässad vitlök efter behov men ja brukar allt trycka i 2 stooraörtsaltalla ingredienser går ju anpassa lite efter vad man själv vill mumma å godast tycker ja nog det är att dippa med OLW dillchips Själv har man vart ute på en duktig promenad runt stångån *klappar på mig själv av beröm*snart blire tacos här..
    Det där lät ju gott oxå.

Nu har vi ätit pizza o druckit cola så nu är jag människa igen

dinana skrev 2008-09-28 19:24:02 följande:
    oj, tack för en trevlig kväll igår.. har redan skrivit detta, men det tål ju att upprepas! festbilderna blev ju bra.. synd att man inte hade med kamera
    Jag tänkte ta med kamera men var lite rädd att jag skulle supa bort den
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 19:30:25 följande:
    mmmm, mitt bankkort är borta, tur att det går snabbt att spärra, försvann någonstans runt sista drinken tror jag??
    Oj då, jag tänkte aldrig på hur du betalade då. Vad trist
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 19:39:24 följande:
    tror jag betalade med kort de sista rundorna, men men inte mycket att göra åt, pengarna finns ju kvar o ett nytt kort kommer med posten i veckan så ingen skada skedd eller va brukar man säga, lite sviter får man lida av när man har kul.. hehehehe hellre bankkortet än körkortet.. nu kan jag ju inte spendera pengar på hela veckan, kommer ju hålla mig rik länge hahaha
    Haha, det är ju bra iofs, att du inte kan spendera några pengar alltså
Svar på tråden VI från Linköping