Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Jag var full o glad när jag kom hem Men jag hittade hem utan problem o jag kommer ihåg allt från igår så jag var inte superfull ändå

Var så glad när jag kom hem för jag hade verkligen superkul igår O det var ju såå länge sen jag var ute o parta.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Mizzz skrev 2008-09-28 20:19:54 följande:
    Klart jag kommer ihåg Och jag står för mina ord!
    Vad kul Då tar vi det till nästa lön då?

Jag är så glad att jag har hittat er alla! Har så kul med er ju
    Familjetrollet skrev 2008-09-28 21:14:40 följande:
    halloj tjejer.synd att man inte kunde följa med igår.leos o vincents mamma var ni på cubus idag på ikano vid 14 snåret?här har man shoppat rejält idag.det blev en ny mobil,tre par skor och lite annat.maken kunde inte låta bli att köpa en ny mobil då jag köpte enhoppas alla har haft en bra helg.här är man fortfarande förkyld och har en envis huvudvärk.mammatill4ahoppas ni har haft en bra helg.har inte sett dig i tråden.du får klappa megn från mig
    Nej, jag har varit hemma hela dagen idag o varit lite bakis..
    Sambon o barnen var på ikea vid 15.30 tiden för att ta bilder på stjärnstudio..

Fru T: Kan jag komma o hämta min tidning på tisdag?

Familjetrollet skrev 2008-09-28 21:27:37 följande:
    okej.tyckte att jag såg dig.
    Ok..

Om det var nån som tog illa upp när jag snackade om utlänningar igår, så ber jag om ursäkt. Det är jag i ett nötskal att vädra mina åsikter lite för mycket när jag har druckit lite.

Maria84 skrev 2008-09-28 22:05:04 följande:
    Låter som att ni hade en riktigt kul kväll Själv är man inget för utelivet direkt och dricker inte heller nåt direkt längre. Utelivet har jag fått nog av
    Jag har alltid varit partyprinsessan nummer 1 o kommer nog alltid att vara, går på krogen när jag är 75 år
    Men klart att det inte är lika kul längre nu när man har familj, som sagt, det är 4 år sen jag var ute på krogen själv! Så det var på tiden nu lixom

Haha, egentligen har nog jag det med Började när jag var 14-15..

Jag gör ett nytt försök denna vecka o frågar om det är nån som vill komma o fika hos mig denna vecka
    Jag kan alla dagar förutom torsdag förmiddag.
    Jag bjuder på gott fika

dinana skrev 2008-09-29 13:08:25 följande:
    Alltså inte för att vara taskig, men vad heter alla här inne egentligen. Mitt namn kanske inte är det svåraste att räkna ut, men jag blir lite förvirrad när jag träffar folk IRL och inte vet vad folk heter efteråt. Jag borde ha en liten namnlista med fotografier att studera in.
    Jag heter Rebecca (fast alla säger Becka), fast det tror jag att du vet redan
Svar på tråden VI från Linköping