Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Firstandhappy skrev 2008-09-23 18:55:55 följande:
    ja jag hoppas verkligen på att vi får det skoj på lördag, behöver ha en utekväll med lite skoj folk o koppla bort den tråkiga vardagen lite.
    Samma här!
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:08:04 följande:
    men vet du vad??? det gör inget för jag ljuger med för att få kompisar, eller mutar dom med choklad..Vill du ha en kaka??
    Jag vill alltid ha kaka. Det är därför jag aldrig lyckas gå ner mina 10 kg som jag vill ha bort

Idag har vi varit o veckohandlat..handlade massa ingredienser till mat som jag ska göra till Vincent, bland annat Lax med pasta, couscous med tomat o zuccini och fiskgryta med potatis. Handlade massa frukt oxå så nu ska jag göra mera fruktpurèer.

Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:15:01 följande:
    komsi komsi, klart du ska ha en kaka... hehehe oh du grymma värld, tänk om det ändå bara vore 10... sitter säkert på 40kg
    Jo, fast jag är så kort oxå, så varenda extra kg syns på mig. Är ju bara 155 cm.
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:20:41 följande:
    163 så jag springer inte så långt över bergstopparna jag heller, men va fan, folk får väl flytta sig när jag kommer med baken på stan..
    Haha Tänk om jag kunde ha din inställning! Jag avskyr verkligen min kropp (fast det har jag ju alltid gjort iofs, även när jag vägde 49 kg o var såå smal).
    Firstandhappy skrev 2008-09-23 21:28:17 följande:
    ja jag är väl inte nöjd med min heller men det hjälpte när jag bodde i sthlm o gick på stor & Vackerfesterna, där fanns det folk som bokstavligen kunde döda för att få min kropp (trots att den inte alls är vacker) jag tror jag lider av någon slags omvänd anorexi, får för mig att jag inte alls är så pass stor som jag egentligen är..
    Åh, det låter som nåt för mig..vad gjorde man där?
    Marayah skrev 2008-09-23 22:18:30 följande:
    Dinana: Jag åker nog buss juh. Faen, kan juh inte dricka o köra bil heller. Så vill du åka bil så gör de, passa på när möjligheten finnes. Läängtar juh till lördag. Äntligen bara tänka på sig själv o släppa loss. Guardian Angel 07: Här är de fin fint.. Hur  e de med dig?? När var de tidningen kom ut nu igen?? *senil*  Imorron blir en segar dag. Har inte ett dyft bestämmt, Marko e hemma från dagis o allt.. Får se vad man tar sig till. är de fulväder så kommer ja o städa annars får vi se..Ingen som vill umgås med mej o barnen imorron??
    Åh, synd att jag såg det först nu, nu ska jag snart ner till stan o handla lite kläder till Leo som nästan vuxit ur hela sin garderob över sommaren.
    Annars hade jag gärna träffats

Hur blir det på fredag? Någon som vill träffas då?

Mammatill4a skrev 2008-09-24 08:52:48 följande:
    när ska du ner till stan?? ja kan komma och umgås med dis om du vill??
    Jag åker till stan strax, men jag är nog inget roligt sällskap..jag ska springa runt i massa affärer bara o hitta kläder till Leo. Så jag hinner tyvärr inte, annars hade det varit skoj
    Ska träffa Lillisen en snabbis bara o ge henne Me&I kläderna.

Marayah: Kan du träffas på fredag?

Svar på tråden VI från Linköping