Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Vad ni har skrivit idag tjejer! Kul
    Själv så kom en kompis hit strax innan 10 o käkade lite lunch här o så.
    Sen när hon åkte så åkte jag ner till stan för att möta min mamma som med tåget från Norrköping, hon passade Vincent medans jag gick i affärer o shoppade byxor o bh till mig, lyx! Eller passade o passade, hon var med i affärerna o Vincent sov hela tiden.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-25 16:12:44 följande:
    Åh kan du inte ta med den på lördag så man får kika lite är såå nyfiken!
    Ja, det kan jag göra Om jag kommer ihåg det vill säga, är såå glömsk nu för tiden Men ni kanske kan skriva här o påminna mig.
    JePaLuLi skrev 2008-09-25 16:59:19 följande:
    När kommer den ut i affären? Jag gav mig ut och skulle köpa den förut, men den hade ju inte kommit
    Den kommer 30:e.

Marayah: Ja, det är ju bra Iofs har vi tänkt att spara dem till den nya vagnen som vi ska köpa till Vincent. Men det ska vi ju inte göra ännu så får väl ta av de pengarna nu..
    Vi kommer ju klara oss alltså, men så mycket utsvängningar kommer vi inte kunna göra, tur att jag har shoppat klart nu

kolah skrev 2008-09-25 20:05:09 följande:
    Tack för ert varma mottagande!Vad ni skriver! Kul att läsa men det tar lite tid.Vilken härlig dag det har varit idag. Fint väder och en underbar son.Har annars idag handlat, ett otrevligt måste, samt tillbringat eftermiddagen på öppna förskolan. Sonen trivs verkligen med andra barn som han kan studera och härma. Nu på kvällen är mannen och sonen iväg på babysim. Jag passade på att få lite tid för mig själv.Läste att ni skulle ut i helgen, hade mer än gärna följt med men känner att jag behöver vara hemma med min familj framförallt mannen då jag har arbetat tre helger i rad.Jag hänger gärna med på en fika framöver kan tyvärr bara to och fre samt vissa onsdagar pga arbete.
    Bara kul att du vill hänga med på fika
    Den där bh:n som du sa att J kommer att gilla, gick verkligen hem

Marayah: Kommer du vid 12 imorgon?
    Vagnen står nu i hallen, tvättad o klar o väntar på dig

dinana skrev 2008-09-25 22:30:36 följande:
    abcde drar sig visst ut... hon skulle gå på bio istället med sin kille.. så nu är vi en mindre som skall ut. Marayah när skulle du ta bussen ner till Fru T?
    Vad trist..men vi blir ändå 8 st (har listan sparad ).
    piffan skrev 2008-09-25 21:05:41 följande:
    Leos och Vincents mamma:Jag såg dig på stan idag när du stod i kön inne på Lindex så kom jag och min sambos syster in o skulle kika lite.(hittade dock inget)
    Aha, ok

Jag har varit på stan i ett par timmar o kollat om det fanns nåt snyggt att ha på sig imorgon, men hittade inget alls! Blev iaf ett halsband, en mössa till mig, tvättlappar till Vincent o det viktigaste av allt, alkohol tills imorgon

Marayah: Tack för idag, Leo tyckte att det var kul att leka med Marko
    Hoppas du blev nöjd med vagnen

Svar på tråden VI från Linköping