Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

VI från Linköping

Ikväll är det ladies night som gäller här, jag ska gå med min mamma, moster o mina två kusiner som är i samma ålder som mig. Ska bli såå kul!! De kommer hit först o dricker vin o äter mat..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Marayah skrev 2008-10-11 10:17:46 följande:
    Om du kommer in på msn så kan ja skicka över dom.
    Jag sitter nu vid sambons dator, men när jag sätter mig vid min så kan jag logga in

dinana: Klart att du ska med Jag låter Leo som sagt vara hemma från dagis den dagen, på vårat dagis får man inte byta dag, så det blir bara två dagar för Leo på dagis nästa vecka, men det gör inget

De som har bil o körkort fixar det
    Jag har en bilstol som du kan få låna, fast jag tror den är rätt krånglig att montera fast. Det är den som vi ska byta till till Vincent snart.

Gud vad jag har hållt på nu! Vaknade tidigt imorse av att Leo grät massor, han hade jätteont i halsen o nacken, han slutade inte gråta o kunde knappt inte röra sig. Så sambon o han är iväg till jourcentralen nu, stackarn

Jag har bakat cheescake som vi ska ha till efterrätt idag, sen har jag dammat, dammsugit o torkat golv både uppe o nere, sambon fick ta hand om barnen som båda var gnälliga.
    Han har klippt gräset både fram o bak idag, snacka om energiska o nu är allt klart o klockan är bara lite över 12, såå skönt! Mina gäster kommer vid 16 så nu kan man bara slappa.

Vi som ska åka ut till Therese på landet 15/10!!!

Filip, Marko och Maria, har bil.
    Leo, Vincent och Becka, åker med Ewa

Marayah: Tack för bilderna

Är nu hemma igen efter en supertrevlig kväll! Lite lagom full o väldigt lycklig! Fy vilka snygga killar jag har sett
    Showen var superbra o jag har både dansat, applåderat, visslat o sjungit som en tok.
    4106 tjejer var vi i Cloetta center..
    Åt god middag o efterrätt innan..
    Nu ska jag sova..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 09:05:30 följande:
    Hallå!Hur många blir vi på onsdag?Gillar alla pasta med tomatsås?Tomatsåsåsen består av bacon, krossade tomater och kryddas med basilika.
    Det låter gott
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping