VI från Linköping
Ikväll är det ladies night som gäller här, jag ska gå med min mamma, moster o mina två kusiner som är i samma ålder som mig. Ska bli såå kul!! De kommer hit först o dricker vin o äter mat..
Ikväll är det ladies night som gäller här, jag ska gå med min mamma, moster o mina två kusiner som är i samma ålder som mig. Ska bli såå kul!! De kommer hit först o dricker vin o äter mat..
dinana: Klart att du ska med
Jag låter Leo som sagt vara hemma från dagis den dagen, på vårat dagis får man inte byta dag, så det blir bara två dagar för Leo på dagis nästa vecka, men det gör inget
De som har bil o körkort fixar det
Jag har en bilstol som du kan få låna, fast jag tror den är rätt krånglig att montera fast. Det är den som vi ska byta till till Vincent snart.
Gud vad jag har hållt på nu! Vaknade tidigt imorse av att Leo grät massor, han hade jätteont i halsen o nacken, han slutade inte gråta o kunde knappt inte röra sig. Så sambon o han är iväg till jourcentralen nu, stackarn
Jag har bakat cheescake som vi ska ha till efterrätt idag, sen har jag dammat, dammsugit o torkat golv både uppe o nere, sambon fick ta hand om barnen som båda var gnälliga.
Han har klippt gräset både fram o bak idag, snacka om energiska o nu är allt klart o klockan är bara lite över 12, såå skönt! Mina gäster kommer vid 16 så nu kan man bara slappa.
Marayah: Tack för bilderna ![]()
Är nu hemma igen efter en supertrevlig kväll! Lite lagom full o väldigt lycklig! Fy vilka snygga killar jag har sett
Showen var superbra o jag har både dansat, applåderat, visslat o sjungit som en tok.
4106 tjejer var vi i Cloetta center..
Åt god middag o efterrätt innan..
Nu ska jag sova..
Här kan ni läsa om våran härliga show igår
http://www.corren.se/archive/2008/10/12/jxfgtqevc0o1fpx.xml